فرهنگ زیربنای تمام ارکان تشکیل دهنده جامعه است


فرهنگ زیربنای تمام ارکان تشکیل دهنده جامعه است

حجت الاسلام اسدی، گفت: فرهنگ زیربنای تمام ارکان تشکیل دهنده جامعه هست و در دین مبین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه ای به فرهنگ به عنوان مولفه سبک زندگی داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «کریم اسدی» امروز (25 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خلخال در محل فرمانداری خلخال گفت: اولین اقدام پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در زمان ورود به مدینه و الگوسازی برای جامعه ساخت مسجد را آغاز کرد و این مساجد بودند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس پشیبانی و حمایت از رزمندگان را انجام می داد.

امام جمعه شهرستان خلخال، تصریح کرد: فرهنگ زیربنای تمام ارکان تشکیل دهنده جامعه هست و در دین مبین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه ای به فرهنگ به عنوان مولفه سبک زندگی داده شده است.

وی، اظهار داشت: ظرفیت شهرستان خلخال برای کارهای فرهنگی بسیار بالاست و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در راستا قدم های محکمی بردارند.

حجت الاسلام اسدی، افزود: دانش آموزان سرمایه های با ارزش جامعه هستند و باید برنامه ریزی جامع و به موقعی برای غنی سازی اوقات فراغت این قشر تحصیل کرده داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان خلخال، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلای و نظام ولایی شرایط خوبی برای کارهای فرهنگی، قرآنی و دینی در بستر جامعه فراهم است و باید این قبل برنامه افزایش داشته باشد.

حجت الاسلام اسدی، یادآور شد: حرکت های انقلابی و جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای شکوفایی فرهنگی و فعال سازی مساجد باشد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر