اپلیکیشن فیس بوک برای جاسوسی داوطلبانه از کاربران


فیس بوک روز گذشته از عرضه اپلیکیشنی خبر داد که به کاربران برای به اشتراک گذاری داوطلبانه اطلاعاتشان با این شبکه اجتماعی پول می دهد. به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، به نقل از یاهونیوز، فیس بوک روز گذشته از عرضه اپلیکیشنی خبر داد که به کاربران برای به اشتراک گذاری داوطلبانه اطلاعاتشان با این شبکه اجتماعی پول می دهد. فیس بوک با استفاده از این...

اپلیکیشن فیس بوک برای جاسوسی داوطلبانه از کاربران
فیس بوک روز گذشته از عرضه اپلیکیشنی خبر داد که به کاربران برای به اشتراک گذاری داوطلبانه اطلاعاتشان با این شبکه اجتماعی پول می دهد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، به نقل از یاهونیوز، فیس بوک روز گذشته از عرضه اپلیکیشنی خبر داد که به کاربران برای به اشتراک گذاری داوطلبانه اطلاعاتشان با این شبکه اجتماعی پول می دهد. فیس بوک با استفاده از این برنامه درمی یابد که هر یک از کاربران از چه اپلیکیشن هایی و به چه منظور استفاده می کنند.
فیس بوک با استفاده از برنامه یادشده قادر به جاسوسی داوطلبانه از کاربران خود است و به اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه استفاده آنها از اینترنت دست می یابد.
فیس بوک قبلا دو اپلیکیشن مشابه را برای ردگیری فعالیت‌های کاربران و جاسوسی داوطلبانه از آنها طراحی کرده بود، اما به دنبال افزایش انتقادات از این شرکت و اعتراض به نقض حریم شخصی کاربران و نقض سیاست های مربوط به احترام به کاربران مجبور شد آنها را حذف کند.
فیس بوک مدعی است اپلیکیشن جدید که Study نام دارد، با دو اپلیکیشن قبلی تفاوت دارد و تنها برای کاربران گوشی های اندرویدی در دسترس است، هر چند ممکن است نسخه سازگار با آیفون آن نیز تولید شود. از طریق این اپلیکیشن اطلاعاتی در مورد برنامه های مورد استفاده هر کاربر، مدت زمان استفاده از آنها و غیره جمع آوری می شود. اما از آنها برای ردگیری کلمات عبور یا شناسه های کاربری استفاده نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403