آب شرب 964 روستا براثر سیل دچار مشکل شد


آب شرب 964 روستا براثر سیل دچار مشکل شد

مدیرعامل آبفار لرستان گفت: آب شرب 964 روستا براثر سیل دچار مشکل شد.

علیرضا کاکاوند در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در جریان سیل فروردین‌ماه سال جاری ۹۶۴ روستا در استان از نظر آب شرب دچار مشکل شدند.

وی تصریح کرد: عمده خسارت و مشکلات از نظر آب شرب به شهرستان‎های پل‌دختر، چگنی و خرم‎‌آباد وارد شد.

مدیرعامل آبفار لرستان خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از جریان سیل همکاران همت کرده و به‌صورت تمام‌وقت تلاش کردند آب شرب روستاها به‌صورت موقت وصل شد.

کاکاوند اضافه کرد: بعد از اتمام آب‌رسانی موقت عملیات تأمین آب پایدار در دستور کار قرار گرفت به‌طوری‌که آب روستاها اصلاً قطع نشد.

وی بیان کرد: پایدار کردن آب شرب روستاها کار سخت، زمان‌بر و هزینه‌بر است؛ در حال حاضر به‌جز تعدادی از روستاهای پل‌دختر و چگنی مابقی آب روستاها به‌صورت پایدار وصل شده است.

به گفته وی، در شهرستان پل‌دختر آب شرب ۵۶ روستا و در چگنی ۳۲ روستا به‌صورت موقت وصل شده است. کاکاوند ادامه داد: برای پایداری آب روستاهای این دو شهرستان، پیمانکارها مشخص شده و مشغول کار هستند ولی از نظر منابع مالی در تنگنا و مضیقه هستیم به‌طوری‌که گاها در تأمین لوله و لوازم که جهت آبرسانی نیاز است با مشکل روبرو هستیم.

وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، آب شرب نیاز ضروری است نگران هستیم به خاطر مریضی‎های که ممکن است گریبانگیر مردم شود.

مدیرعامل آبفار لرستان تصریح کرد: هرچند همکاران به‌صورت تمام‌وقت در حال کار هستند و هر آنچه از دستشان برمی‌آید کارشان را انجام می‎دهند ولی نگران هستیم که اگر بیش از این وصل پایدار آب شرب به تأخیر بیفتد شرمنده شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !