پروژه تخریب نیم میلیون خانه فلسطینی توسط صهیونیستها


پروژه تخریب نیم میلیون خانه فلسطینی توسط صهیونیستها

سازمان غیر دولتی بیت السلم هشدار داده است صهیونیستها قصد دارد بیش از 550 خانه مردم فلسطین ساکن بیت المقدس شرقی را به طور کامل تخریب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، یک منبع آگاه حقوق بشری از تخریب خانه های مردم فلسطین در حومه شهر بیت المقدس شرقی هشدار داد و اعلام کرد صهیونیستها قصد دارد تمام فلسطینی ها را از این شهر اخراج کنند.

سازمان غیر دولتی بیت السلم هشدار داده است صهیونیستها قصد دارد بیش از 550 خانه مردم فلسطین ساکن بیت المقدس شرقی را به طور کامل تخریب کنند. این تخریب ها از محله وادی یاسول شروع شده است که 72 خانواده فلسطینی در آنجا ساکن بودند.

این سازمان حقوق بشری هشدار داده است که اسرائیلی ها قصد دارند تمام فلسطینی ها حومه شهر بیت المقدس را به مکانی نامعلوم منتقل کنند. قرار است خانه های اطراف شهر به طور کامل تخریب شود.

اقدامات تل آویو علیه مردم فلسطین طی ماه های اخیر و به ویژه پس از حمایت های گسترده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از اسرائیل، افزایش یافته است.

برخی آمارها حاکی است که اسرائیل از سال ۲۰۰۴ تاکنون با تخریب بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در قدس شرقی اشغالی دو هزار و ۹۲۷ فلسطینی را بی‌خانمان کرده است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل