نصب اولین سامانه الکترودیالیز نمک طعام کشور در خوزستان


نصب اولین سامانه الکترودیالیز نمک طعام کشور در خوزستان

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت: اولین سامانه الکترودیالیز نمک طعام در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستای شهید بهشتی شهرستان شوش نصب و به بهره‌برداری رسید.

عادل حرباوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت کیفیت آب شرب مورد استفاده مردم در روستاها اظهار کرد: سامانه الکترودیالیز نمک طعام برای اولین بار در کشور و در راستای بهبود کیفیت آب در روستای شهید بهشتی شهرستان شوش احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده است و روزانه ۲۰۰ متر مکعب آب شرب با کیفیت تولید می‌کند و تقریباً ظرفیت تأمین نیاز ۵۰۰ نفر را در بحث آب دارا است.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی دستگاه الکترودیالیز در منطقه محروم و با مشارکت سرمایه‌گذار اتفاق بسیار خوبی است و بزودی در سطح شهرهای استان خوزستان افزایش خواهد یافت و قطعاً در ارتقا سطح کیفی آب روستایی خوزستان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

حرباوی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه استقرار ۲۰ سامانه الکترودیالیز نمک طعام و ۵۰ سامانه حذف کدورت آب در شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان به امضا رسیده است و بزودی در سطح روستاهای استان خوزستان شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس