تمهیدات جدید برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از بندرامام


تمهیدات جدید برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از بندرامام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای طرح تشویقی توزیع لاستیک و روغن با حضور نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بندر امام خمینی (ه) خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حمل و نقل کالای اساسی در کشور اظهار کرد: نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در بندر امام خمینی (ره) مستقر می‌شوند تا با تشویق رانندگان خود به روند حمل کالای اساسی کمک کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با رؤسای ادارات کالا و معاونان حمل و نقل استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، فارس، لرستان، خراسان جنوبی و همدان افزود: این جلسه با توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی و لزوم بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندر امام خمینی (ره) برگزار شد تا حمل کالا در این بندر با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: بر اساس تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده، قرار است تا هر استان با همکاری شرکت‌های حمل و نقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام به سمت بندرامام خمینی (ره) هدایت کند.

بهرامی نیا عنوان کرد: یکی دیگر از مسائل مهم در بحث حمل کالای اساسی از این بندر ارائه بسته‌های تشویقی مثل توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام خمینی (ره) در هر استان است و این موضوع نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس پیشنهادات ارائه شده، قرار است تا در صورت موافقت، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور به منظور تشویق رانندگان بومی خود، در بندر امام خمینی (ره) حضور یافته و سهمیه لاستیک و روغن رانندگان خود را در بندر توزیع کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: این مساله در صورت موافقت دفتر کالای سازمان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی