سوارز: می‌خواستم خودم را گم و گور کنم


سوارز: می‌خواستم خودم را گم و گور کنم

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا می‌گوید شکست مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ یکی از بدترین شکست‌های زندگی‌اش بوده تا حدی که بعد از آن باخت می‌خواسته خود را گم و گور کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه بارسلونا می‌گوید شکست شوکه‌کننده این تیم مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یکی از بدترین و تلخ‌ترین شکست‌های زندگی‌اش بوده. سوارز به بازیهای رفت و برگشت لیورپول و بارسلونا در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ امسال اشاره می‌کند که بارسا در زمین خود 3-0 به پیروزی رسید و درحالیکه امید زیادی به صعود به فینال داشت در آنفیلد در یک بازی دراماتیک 4-0 شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

سوارز: می‌خواستم خودم را گم و گور کنم

سوارز در گفتگو با فاکس درباره آن شکست گفت:" وقتی در آنفیلد باختیم و به بارسلونا برگشتیم، چند روزی که بعد از آن گذشت از بدترین روزهای زندگی من بود. البته در جام جهانی 2014 هم روزهای خیلی بدی را تجربه کرده بودم. آنقدر ناراحت بودم که دلم می‌خواست خودم را گم و گور کنم".

ستاره اروگوئه‌ای بارسا در ادامه گفت:" دلم نمی‌خواست بچه‌هایم را به مدرسه ببرم چون می‌ترسیدم مردم ببینند حالم چقدر خراب است. تا چند روز دستم به هیچ کاری نمی‌رفت. بله آن روزها و لحظات برایم خیلی سخت بود".

سوارز: می‌خواستم خودم را گم و گور کنم

سوارز درباره شب شکست بارسا در آنفیلد گفت:" من فکر نمی‌کردم ببازیم چون ما بارسلونا هستیم و مطمئن بودم دو سه موقعیت گلزنی به دست خواهیم آورد. ولی عصبی شدیم، پاسهای اشتباه احمقانه‌ای دادیم و با ذهنیت درست بازی نکردیم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی