آلبوم رقص در تاریکی از مهدی بهمنش منتشر شد


رقص در تاریکی نام اثریست ساخته مهدی بهمنش که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب11 قطعه بی کلام، با آهنگسازی و نوازندگی این هنرمند به اجرا در آمده است. نوشته آلبوم رقص در تاریکی از مهدی بهمنش منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم رقص در تاریکی از مهدی بهمنش منتشر شدآلبوم رقص در تاریکی از مهدی بهمنش منتشر شدآلبوم رقص در تاریکی به آهنگسازی و نوازندگی مهدی بهمنش، توسط این هنرمند راهی بازار موسیقی شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رقص در تاریکی نام اثریست ساخته مهدی بهمنش که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب۱۱ قطعه بی کلام به عناوین «وداع تلخ»، «حس برفی»، «آرمانشهر۱»، «ساحل رویا»، «رقص در تاریکی»، «بارانا»، «ردپای عشق»، «کوچه اقاقیا»، «در مسیر باد»، «آرمانشهر۲» و «سرخوش»، به اجرا در آمده است.

در اجرای این قطعات بهمنش از سازهای پیانو، هارمونیکا و گیتار استفاده کرده است. اثر در استودیو آواشباهنگ و استودیو ۲۴ به ضبط رسیده و میکس و مستر آن را اشکان نجاتی انجام داده است. همچنین مرتضی زمانیان (صدابردار) و مهناز ویجویه (گرافیست)، دیگر عوامل و دست اندرکاران مجموعه هستند.

نام این اثر از آهنگ شماره پنج آن گرفته شده و آهنگهای شماره دو و ده برای فیلم آرمانشهر به کارگردانی مهدی قربانی ساخته شده که در جشنواره‌های زیادی حضور داشته و نامزد دریافت جایزه شده است.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی پاپ رقص در تاریکی از مهدی بهمنش، راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اوجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر