جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چین


جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چین

طبیعت گردی در چین - وقتی به چین فکر می‌کنید، آن را با جمعیت زیاد به خاطر می‌آورید و احتمال می‌دهید که به دلیل پیشرفت صنعتی، دیگر طبیعت زیبایی در آن باقی نمانده باشد. اما این فکر کاملا اشتباه است، با وجود جمعیت زیاد و توسعه صنعتی، چین هنوز هم زیبایی‌های خود را حفظ کرده است. جاذبه‌های مانند: پارک ملی ژانگ جیاجی، کویر گانسو، جنگل ملی بامبوی آنجی،...

طبیعت گردی در چین - وقتی به چین فکر می‌کنید، آن را با جمعیت زیاد به خاطر می‌آورید و احتمال می‌دهید که به دلیل پیشرفت صنعتی، دیگر طبیعت زیبایی در آن باقی نمانده باشد. اما این فکر کاملا اشتباه است، با وجود جمعیت زیاد و توسعه صنعتی، چین هنوز هم زیبایی‌های خود را حفظ کرده است. جاذبه‌های مانند: پارک ملی ژانگ جیاجی، کویر گانسو، جنگل ملی بامبوی آنجی، ساحل سرخ پانجین، پارک ملی جیوژویگو، تراس‌های برنج یوآن یانگ و ...جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چین پارک ملی ژانگ جیاجی (Zhangjiajie National Forest Park)

بیشتر شهرت این پارک بخاطر ستون‌های صخره‌ای بلند است که اولین فیلم مشهور سه بعدی سینمایی جیمز کامرون به نام آواتار در سال 2009 در آن فیلم‌برداری شد. این پارک جنگلی حدود 130 کیلومتر وسعت دارد و حومه شمالی شهر چانگ ژیاژیه واقع شده است. از چانگشا، حدود چهار ساعت با ماشین و اتوبوس تا پارک به زمان نیاز دارید.

جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چین

کویر گانسو (Gansu's Desert)

در حالی که بیشترین جمعیت چین در کنار ساحل شرقی آن واقع شده اما از قسمت غربی هم نمی‌توان غافل شد. این بیابان در استان گانسو قرار دارد و به دلیل وجود تپه‌های ماسه‌ای زبان‌زد شده است. به راحتی می توانید با یک پرواز از هرجایی در چین به فرودگاه گانسو برسید.

جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چینجنگل ملی بامبوی آنجی (Anji Grand National Bamboo Forest)

اگر در یکی از شهر‌های اصلی چین اقامت داشته باشید، قطعا هوس گردش در جنگل و طبیعت به سر شما خواهد زد. اگر در شانگهای باشید، پس خوش شانس هستید زیرا فرصت بازدید از جنگل بزرگ بامبوی آنجی را خواهید داشت. برای رسیدن به این جنگل، از شانگهای سوار اتوبوس در راه‌آهن به مقصد آنجی شوید و سپس بقیه مسیر را با تاکسی طی کنید.

جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چین

ساحل سرخ پانجین

اگر در پکن مستقر هستید، بازدید از این ساحل سرخ رنگ را از دست ندهید. نام این ساحل پانجین و در نزدیک رودخانه لیائو واقع‌شده است. از ماه آوریل به مدت چهار ماه ساحل توسط جلبک‌های دریایی قرمز احاطه می‌شود، به همین دلیل به ساحل سرخ معروف است.همین مسئله باعث شده دولت چین از این منطقه به خوبی حفاظت کرده و گردشگران تنها می‌توانند با استفاده از مسیرهای مشخص از آن دیدن کنند.

جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چین

پارک ملی جیوژویگو (Jiuzhaigou)

پارک ملی جیوژایگو به مساحت 72 هزار هکتار در شمال سیچوان و درجنوب غربی چین قرار گرفته است. جیوژویگو، منطقه‌ای حفاظت شده است که پاییز و رنگین‌کمان‌های بی‌نظیری دارد که صحنه‌ای رویایی خلق می کند. این پارک دارای چندین دریاچه، آبشار، گونه‌های گیاهی و جانوری متنوعی است.

جذاب‌ترین مقاصد طبیعت گردی در چین

تراس‌های برنج یوآن یانگ (Yuanyang Rice Terraces)

یکی از استان‌های جنوب چین که توسط مردمان محلی به شکل زیبایی درآمده و بسیار مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است. این یکی از وسیع‌ترین تراس‌های برنج در سراسر جهان است که دارای منظره‌ای فوق‌العاده زیبا در طلوع و غروب خورشید است. وجود این تراس‌های برنج، باعث شهرت فراوان این منطقه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق