جنبش بازگشت جوانان فلسطینی علیه معامله قرن


جنبش بازگشت جوانان فلسطینی علیه معامله قرن

فلسطینی ها در این تظاهرات که اعتراض بازگشت نامگذاری شده بود از کشورهای عربی خائن به حقوق مردم فلسطین اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، صدها نفر از جوانان و نوجوانان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه در منطقه مرزی با شهرک های یهودی نشین طی تظاهراتی تصاویر ترامپ و رهبران خائن عربی را آتش زدند.

فلسطینی ها در این تظاهرات که اعتراض بازگشت نامگذاری شده بود از کشورهای عربی خائن به حقوق مردم فلسطین اعلام انزجار کردند. بعضی از کشورهای عربی با شرکت در نشست معامله قرن به نوعی به مردم فلسطین خیانت می کنند.

بسیاری از تظاهرکنندگان با سر دادن شعار علیه ترامپ و سرکردگان کشورهای عربی خواستار محکوم کردن نشست موسوم به معامله قرن شدند.

بسیاری از گروه ها و جنبش های فلسطینی و حتی محمود عباس رئیس گروه فتح نیز نشست معامله قرن را محکوم کرده اند. فلسطینی ها اعتقاد دارند برگزاری این نشست در بحرین با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

در تصاویر آتش زده شده توسط جوانان فلسطینی محمد بن سلمان، محمد بن زاید رهبر امارات و پادشاه بحرین در کنار دونالد ترامپ دیده می شد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی