حمله موشکی ارتش یمن به فرودگاه بین المللی عربستان


حمله موشکی ارتش یمن به فرودگاه بین المللی عربستان

نیروی موشکی ارتش یمن، فرودگاه بین المللی «أبها» در عربستان را با موشک«کروز» بمباران کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیرة، یک منبع آگاه در ارتش یمن گفت: نیروی موشکی یمن صبح امروز (چهارشنبه 22 خرداد) با موشک کروز، فرودگاه بین المللی «أبها» در جنوب عربستان را هدف قرار داد.

این منبع گفت: این موشک با دقت به هدف اصابت کرده است، به طوری که ناوبری هوایی در فرودگاه أبها پس از این حمله موشکی متوقف شد.

این برای دومین بار است که این نوع موشک پرتاب می شود، برای نخستین بار راکتور هسته ای براکة در ابوظبی در سوم دسامبر سال 2017 میلادی با این نوع موشک هدف قرار گرفت.

سرتیپ«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز گذشته(سه شنبه 21 خرداد) گفت: هیچ چیزی مانند قبل از عملیات نهم رمضان نیست و باید متجاوزان آن را حساب کنند.

یحیی سریع از همه غیرنظامیان خواست تا از اهداف نظامی و زیرساختی دور شوند، زیرا این اهداف به اهداف مشروعی برای ما تبدیل شده است.

این سخنگوی نیروهای مسلح به رژیم های عربستان و امارات نصحیت کرد که تجاوزگری را متوقف کنند.

وی وعده داد که برای شما غافلگیری بزرگی داریم و در روزهای آتی از آن پرده برخواهیم داشت. به زودی ما به فرودگاه خواهیم رسید.

«محمد عبدالسلام» رئیس هیئت ملی مذاکره کننده در توئیت روز یکشنبه گذشته نوشت که باید کشورهای متجاوزگر بفهمند که فرودگاهایشان در تیرس است. تعطیلی آنها و فلج کردن کامل آنها نزدیکترین راه برای لغو محاصره فرودگاه صنعاء است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان