مسلمانان قربانی حملات تروریستی در غرب


مسلمانان قربانی حملات تروریستی در غرب

داده های منتشر شده توسط دولت این کشور نشان می دهد مسلمانان بیشتر از سایر ادیان مورد تهاجم قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کانورسیشن، با وجود شعارهای کشور کانادا در ایجاد جامعه ای آرمانی از فرهنگ ها و ادیان مختلف ولی هنوز آمارها علیه مسلمانان این کشور است. داده های منتشر شده توسط دولت این کشور نشان می دهد مسلمانان بیشتر از سایر ادیان مورد تهاجم قرار دارند.

در آخرین آمار منتشر شده از حملات نژادپرستانه معلوم شده است که بیشتر قربانیان این حملات را مسلمانان تشکیل می دهند. بسیاری از مردم کانادا نیز اعتقاد دارند حملات نژادپرستانه در سال های اخیر افزایش یافته است.

در رسانه های آمریکایی و کانادایی اینگونه جلوه داده می شود که یهودیان بیشترین جمعیت قربانی حملات تروریستی هستند ولی واقعیت این است که مسلمانان بیشترین افرادی هستند که تحت اهداف حملات نژادپرستانه قرار دارند.

طبق نظرسنجی های موجود از هر چهار کانادایی یک نفر اعتقاد دارد که مهاجران خارجی تهدیدی برای جامعه سفیدپوست کانادایی هستند و باید با روند مهاجرت به این کشور مقابله شود.

در سال های گذشته حمله به مساجد در کانادا به خصوص منطقه فرانسوی نشین کبک افزایش داشته است. سال گذشته در جریان حمله به مسجد جامعه کبک پنج نمازگزار جان خود را از دست دادند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها