اسلام از من انسان بهتری ساخت / با اسلام به آرامش درونی رسیدم


اسلام از من انسان بهتری ساخت / با اسلام به آرامش درونی رسیدم

ستاره فوتبال فرانسه و بازیکن باشگاه منچستر یونایند انگلیس می گوید که مسلمان بودن به او کمک کرده است تا به صلح درونی برسد و انسان بهتری بشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «دیلی صباح»، «پل پوگبا»، ستاره فوتبال فرانسه و بازیکن باشگاه منچستر یونایند انگلیس می گوید که مسلمان بودن به او کمک کرده است تا به صلح درونی برسد و انسان بهتری بشود.

این فوتبالیست فرانسوی در گفتگو با «تایمز لایف» انگلیس گفت که مادرش مسلمان بود اما او و برادرانش مسلمان نبودند تا اینکه در سنین نوجوانی از طریق دوستانش با اسلام آشنا می شود.

پوگبا گفت: «من دوران سختی را گذراندم و در نهایت تصمیم گرفتم اسلام بیاورم.»

ماه گذشته عکس های او در حال انجام ادای فریضه حج عمره در مکه منتشر شد.

بازیکن مسلمان تیم منچستریونایتد انگلیس افزود: «مسلمان شدن مرا تغییر داد و موجب شد تا معنی زندگی را بفهمم.فکر می کنم گرایش به اسلام موجب شد تا آرامش درونی بیشتری پیدا کنم.»

او توضیح می دهد که چگونه گفتگو با دوستان مسلمانش او را به سمت مطالعه و تحقیق در مورد اسلام برای خودش سوق داد.

پوگبا در این باره گفت: «من دوستان مسلمان زیادی دارم.ما همیشه با هم حرف می زنیم .من همیشه خودم سوالاتی در مورد بسیاری از مسائل داشتم و بعد از صحبا با دوستانم شروع به تحقیق کردم. یک بار با دوستانم نماز خواندم و احساس متفاوتی به من دست داد.احساس بسیار خوبی داشتم و از آن زمان به بعد نماز می خوانم».

این فوتبالیست فرانسوی با اشاره به اینکه رسانه ها تصویر غلطی از اسلام ارائه کرده اند و مردم از فهم و تصور غلطی از این دین دارند تاکید کرد که اسلام بسیار زیباست.

وی افزود: «این اسلام بود که ذهن مرا باز کرد و از من انسان بهتری ساخت.حالا فهمیده ام که این زندگی آزمایشی برای ماست.»

پوگبا تصریح کرد که اسلام احترام عمیق به همه انسان ها چه مسلمان و چه غیر مسلمان را به ما می آموزد و اینکه در ارتباط با انسان ها،مسلمانان باید به دیگران از هر دین و مذهب و با هر رنگ و نژادی ،احترام بگذارند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!