ایجاد زمینه ناامید هدف دشمنان اسلام و انقلاب است


ایجاد زمینه ناامید هدف دشمنان اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام صفری، گفت: ایجاد زمینه ناامیدی و دلسری در جامعه یکی از اهداف دشمنان اسلام و انقلاب است که با برنامه ریزی جامع می تواند این توطئه های مذبوحانه را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «یدالله صفری» عصر (21 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمی گفت: متاسفانه کارها و برنامه های فرهنگی در اولویت برنامه ریزی های کشور نیست و این یک معضل بزرگ برای فعالیت های کلان است.

امام جمعه شهرستان گرمی، تصریح کرد: فعالیت ها باید در راستای کار تمیز فرهنگی بجای هیاهوی فرهنگی باشد تا شاهد خروجی مناسب در جامعه باشیم.

وی، ادامه داد: برخی از برنامه های فرهنگی به نوعی طراحی شده اند که مسئله فرهنگی را به معضل تبدیل کرده و این مسئله سریع باید اصلاح و نگاه کارشناسی داشته باشد.

حجت الاسلام صفری، بیان کرد: چون مخاطبان طرح های غنی سازی اوقات فراغت در کشور نوجوانان و جوانان هستند باید از شیوه های نوین و جذاب برای چنین فعالیت ها استفاده شود تا بتوانیم موفقیت های ملموس آن را در بین این اقشار شاهد باشیم.

امام جمعه شهرستان گرمی، افزود: ایجاد زمینه ناامیدی و دلسری در جامعه یکی از اهداف دشمنان اسلام و انقلاب است که با برنامه ریزی جامع می تواند این توطئه های مذبوحانه را خنثی کرد.

حجت الاسلام صفری، عنوان کرد: هماهنگی و همدلی فعالان کانون های مساجد با امام جماعت مسجد نیز یکی از کارهای ارزشمند در راستای ارتقا فرهنگی در محلات است که باید بیش از پیش مورد تاکید باشد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)