مسجدی‌ها اجازه نمی‌دهند آرزوی آمریکا برای تسلیم ملت ایران محقق شود


مسجدی‌ها اجازه نمی‌دهند آرزوی آمریکا برای تسلیم ملت ایران محقق شود

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تفکر ولایی و انقلابی در کشور به برکت مساجد در سراسر کشور حاکم است، گفت: مسجدی‌ها با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهند آرزوی آمریکا برای تسلیم ملت ایران در برابر ابرقدرت‌ها محقق شود.

«غلامعلی حدادعادل» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره نقش مساجد در توسعه اندیشه انقلابی در کشور، اظهار کرد: مساجد پایگاه انقلاب هستند و تفکر ولایی و انقلابی در کشور به برکت مساجد در سراسر کشور وجود دارد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اهالی و بچه های مسجد بودند که پیام ها و اعلامیه حضرت امام خمینی(ره) را در دوران طاغوت به اطلاع مردم در سراسر کشور می رساندند. رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس هم اغلب اهل مسجد بودند و از مساجد به جبهه ها اعزام می شدند.

حدادعادل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، گفت: مطمئنا مسجدی ها با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه نمی دهند آرزوی آمریکا برای تسلیم ملت ایران در برابر ابرقدرت ها محقق شود.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در ادامه با اشاره به تحصیل خود در دبیرستان علوی خیابان ایران، درباره نقش یک معلم متدین اهل مسجد در شکل گیری شخصیت انقلابی دانش آموزان، بیان کرد: آقای علیرضایی نمونه یک مربی متعهد بود که به تدریس در مدرسه اکتفا نمی کرد بلکه مربی واقعی بود. وی در دورانی که معلم ورزش متدین کم پیدا می شد، اهل دیانت و دین داری بود.

این عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: آقای علیرضایی، معلم ورزشی در جایگاه استاد اخلاق و مربی تربیتی بود.

وی اضافه کرد: کشور نیازمند معلمانی است که به درس و بحث بسنده نکنند بلکه به پرورش روح دانش آموزان توجه داشته باشند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: هرجا در زمینه تعلیم و تربیت هزینه کردیم موفق شدیم و هر جا به آموزش و پرورش نرسیدیم امروز تاوان آن را می دهیم. شما ببینید چه بلایی سر این حوزه در کشور آمده است.

یادآور می شود، استاد علیرضایی، از چهره های ماندگار انقلابی، معلم بسیاری از مسئولان کشور، پدر دو شهید، رزمنده و از اهالی مسجد اباذر تهران است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!