نفتکش «کوکوکا کاریجس» به سمت بندر اماراتی یدک کش می‌شود


نفتکش «کوکوکا کاریجس» به سمت بندر اماراتی یدک کش می‌شود

نفتکش «کوکوکا کاریجس» یکی از 2 نفتکشی که روز پنج شنبه با مواد منفجره در دریای عمان به آن حمله شد اکنون با ایمنی در حال یدک شدن و انتقال به سمت بندر کلبا در جنوب فجیره است.

نفتکش «کوکوکا کاریجس» به سمت بندر اماراتی یدک کش می‌شودبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، نفتکش «کوکوکا کاریجس» یکی از ۲ نفتکشی که روز پنج شنبه با مواد منفجره در دریای عمان به آن حمله شد اکنون با ایمنی در حال یدک شدن و انتقال به سمت بندر کلبا در جنوب فجیره است.

شرکت «برنارد شاتل شیپ منجمنت» که اداره این کشتی را بر عهده دارد بیانیه قبلی خود را که گفته بود این کشتی عازم بندر «خور فکه» است به روز رسانی کرد.

یک مقام این شرکت گفت مسیر این کشتی تغییر کرد، زیرا هم در خور فکه و هم فجیره ازدحام کشتی وجود دارد. پیشتر شرکت مهندسی دریایی هلندی بوسکالیس اعلام کرد برای نجات این کشتی و نفتکش دیگر، فرانت آلتیر که فرانت لاین اداره می‌کند مامور شده است.

این بیانیه افزود: «اوضاع در کوکوکا کاریجس تثبیت شده است. ارزیابی کامل خسارات اجرا خواهد شد، اما هیچ خطری از جهت غرق شدن آن وجود ندارد و هیچ یک از اقلام بار یا محتوای سوخت آن از دست نرفته است.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس