آشتی و پایان ماجرای راننده اسنپ و مسافر هنجارشکن +عکس


آشتی و پایان ماجرای راننده اسنپ و مسافر هنجارشکن +عکس

سعید عابد راننده تاکسی اسنپی که دختر مسافر را به دلیل بدحجابی‌اش به مقصد نرساند و در خیابان پیاده کرد، با ملاقات با او و خانواده‌اش و اهدای قرآن و چند جلد کتاب به این ماجرا خاتمه داد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه ماجرای جنجالی برخورد راننده تاکسی نت اسنپ با دختر بدحجاب با واکنش عموم مردم ایران همراه شد، برای بار دیگر دختر مسافر و خانواده‌اش با راننده ملاقات کردند و با اهدای قرآن، مفاتیح، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اشعار حافظ و کتاب سلام بر ابراهیم از سوی راننده، این ماجرا پایان یافت. اما واکنش کاربران به پایان این ماجرا بیش از خود ماجرا می‌باشد.

کاربران عنوان می‌کنند این ماجرای پر سر و صدا چگونه با عذر‌خواهی و اهدای چند جلد کتاب خاتمه یافت و چرا باید به این دختر قرآن، مفاتیح، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه هدیه شود.

تعداد زیادی از کاربران از این رفتار با عنوان خشنونت یاد می‌کنند و معتقدند این دختر جوان و خانواده‌اش با اجبار برای آشتی آمده‌اند.

کاربران با انتشار تصاویری از سعید عابد راننده، که در نماز عید فطر پشت سر سردار قاسم سلیمانی نشسته و پویه نوریان دختر مسافر، که خبرنگار روزنامه «کلید سیاست» بود، همچنان به این ماجرا واکنش نشان می‌دهند و حتی تعدادی آن را از پیش تعیین شده می‌دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی