عکسی قدیمی از رفاقت نوید محمدزاده و هوتن شکیبا


نوید محمدزاده به بهانه سالروز تولد هوتن شکیبا، عکسی قدیمی از رفاقت‌شان را در روزهای سخت منتشر کرد. هوتن شکیبا این روزها فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار را روی پرده دارد.

آفتاب‌‌نیوز :

هوتن شکیبا، بازیگر تئاتر و سینما، به خاطر بازی در نقش عبدالحمید ریگی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را سال گذشته به دست آورد. این فیلم به کارگردانی نرگس آبیار این روزها روی پرده سینماهای کشور است.

هوتن شکیبا، زاده ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در شهر سنندج است. این بازیگر که کارش را از روی صحنه تئاتر آغاز کرد، در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «طبقه حساس»، «حق سکوت»، «شبی که ماه کامل شد» و «لیسانسه‌ها» ظاهر شده است.

نوید محمدزاده به بهانه روز تولد هوتن شکیبا، با انتشار عکسی قدیمی در اینستاگرام نوشت: «در روز تولد تو رونمایی می‌شود از عکسی قدیمی برای یادآوری روزهای سختی که داشتیم ولی آخ نگفتیم. نا امید نشدیم جنگیدیم ماندیم برای هم رفیق. یادآوری برای قدر دانستن این رفاقت، این برادری می‌آیند موفقیت‌ها و شکست‌ها هیچ اهمیتی ندارد تنها این مهم است که بمانیم در کنار هم، رفیق، برادر برای همیشه برا گیانم تولدت مبارک.»

عکسی قدیمی از رفاقت نوید محمدزاده و هوتن شکیبا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022