ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی شهر تهران


ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی شهر تهران

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) و ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شهر تهران هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، با بیان اینکه ترافیک فوق سنگینی در ورودی‌های شهر تهران وجود دارد، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب به محور هراز سنگین و در برخی مناطق مانند، آزادراه تهران ـ پردیس، جاجرود، ورودی و خروجی شهر بومهن شاهد بار ترافیکی فوق سنگین و این ترافیک به دلیل ورود حجم بالای خودروها از محورهای فیروزکوه و هراز با پس‌زدگی همراه شده است.

وی گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و در شهرهای عبوری این محور مانند فیروزکوه، گیلاوند و کمربندی جنوبی شهر بومهن با بار ترافیکی فوق سنگین و با پس‌زدگی روبرو هستیم و هم‌وطنان به‌به دلیل عدم گنجایش عبور این حجم از خودروها، هم‌وطنان به‌مرور در حال عبور از این محور هستند.
محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و در برخی نقاط با ترافیک پرحجم و کندی روبه‌رو هستیم و هر چه به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم از بار ترافیکی این محورها کاسته می‌شود.
فرمانده پلیس به‌ویژه شرق استان تهران. با تأکید بر اینکه هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی را در مسافرت‌ها در نظر داشته باشند، اضافه کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت ترافیکی محورها می‌تواند باعث کاهش بار ترافیکی شود و هم‌وطنان پس از اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز مسافرت کنند تا با ترافیک‌های سنگین و ساعات پیک ترافیک مواجه نشوند.
وی تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و همچنین استراحت کافی در حین و قبل از آغاز مسافرت می‌تواند باعث کاهش آمار تصادفات رانندگی شود.
محبی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در شرایط ترافیکی این‌گونه با صبر و شکیبایی، بدون ارتکاب تخلفات ادامه مسیر دهند تا حادثه خاصی برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم نخورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش