تجهیز مدارس مناطق سیل زده با عواید فروش اثار نمایشگاه خانه خوبان


رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: نمایشگاه خانه خوبان به منظور فروش 127 اثر از 87 هنرمند مطرح هنرهای تجسمی به منظور تجهیز مدارس در حال ساخت در استانهای لرستان، گلستان و خوزستان، در پردیس گالری ملت برگزار شده و تا پایان خرداد دایر است.

­رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: نمایشگاه خانه خوبان به منظور فروش 127 اثر از 87 هنرمند مطرح هنرهای تجسمی کشورمان به منظور تجهیز مدارس در حال ساخت در استان های لرستان، گلستان و خوزستان، در پردیس گالری ملت برگزار شده و تا پایان خرداد دایر است.
سعید اوحدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر مبنی بر اینکه مبادا سیل زدگان را فراموش کنید؛ افزود: شعار ما این است که "بی قرار توام" ما همچنان بی قرار عزیزانی هستیم که در مناطق سیل زده اند و یکی از رویکردهای جدی قرارگاه فرهنگی حفظ و استمرار عزم ملی حمایت از سیل زدگان است چراکه هموطنان عزیزمان در شرایط سختی هستند.
وی با تشکر ویژه از هنرمندانی که با آثارشان در این کار خیر خواهانه شرکت کرده اند گفت: تعداد قابل توجهی از این هنرمندان آثارشان را هدیه کرده اند و اطمینان می دهیم که هیچ ریالی از فروش این آثار به جیب کسی نمی رود و همه منافع به حساب مجمع خیرین واریز می شود و مستقیم برای تجهیز مدارسی که امروز در استانهای لرستان، گلستان و خوزستان در دست ساخت هست هزینه می شود و امیدواریم بتوانیم بخش عمده ای از منابع مورد نیاز تجهیزات مدارس رو تهیه کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان تا کنون 10 جلسه منظم برگزار کرده که اتفاقات خوبی را رقم زده است از جمله راه اندازی 20 خانه کودک در مناطق سیل زده، ارسال محصولات آموزشی فرهنگی به این مناطق جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی داشتیم.
از جمله مصوبات این قرارگاه برگزاری همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز با کمک سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و مجمع خیرین بود که در آن همایش 270 میلیارد تومان برای ساخت و تعمیر مدارس آسیب دیده مناطق سیل زده جمع آوری شد که این تفاق بزرگی است.
همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز را به عنوان مهر خوبان داشتیم و رویداد خانه خوبان هم که امروز رسما آغاز بکار کرد مربوط به نمایشگاه و فروش 127 اثر هنرهای تجسمی از 87 هنرمند مطرح کشور داریم که به مدت یک هفته برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان