گوشی‌های‌ هوشمند، پرمخاطب‌ترین در میان رسانه‌های دیجیتال


گوشی‌های‌ هوشمند، پرمخاطب‌ترین در میان رسانه‌های دیجیتال

بررسی‌های انجام شده در خصوص میزان استفاده از رسانه‌های دیجیتالی، حاکی از آن است که به طور مداوم، شاهد روند افزایشی استفاده از گوشی‌های هوشمند هستیم.

اقتصادآنلاین، مهسا نجاتی، یافته‌های اخیر حاکی از آن است که افراد در طول روز، حدود یک‌چهارم از زمان خود را صرف استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌کنند که در مقایسه با سال گذشته، 7 درصد افزایش را تجربه کرده است. گفتنی است که بیشترین میزان استفاده از رسانه‌های دیجیتال، همواره به آمریکایی‌ها تعلق داشته که از دهه گذشته، مردم آمریکا به طور میانگین، حدود 2.7 ساعت در روز، صرف استفاده از این رسانه‌ها می‌کرده‌اند.

تحقیقات انجام شده در خصوص بررسی میزان استفاده از رسانه‌های دیجیتال، حاکی از آن است که به طور مداوم، شاهد روند افزایشی آن در سراسر جهان هستیم. در این خصوص قابل ذکر است که به مرور زمان، میزان استفاده از کامپیوتر کاهش، و میزان استفاده از گوشی‌های هوشمند افزایش یافته است. همچنین در این میان، روند استفاده از سایر دستگاه‌های متصل به اینترنت، به آرامی در حال رشد است.

در نمودار ارائه شده، میزان استفاده روزانه از گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و سایر دستگاه‌های متصل به اینترنت، از سال 2008 تا 2018 را مشاهده می‌کنید؛

گوشی‌های‌ هوشمند، پرمخاطب‌ترین در میان رسانه‌های دیجیتال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت