ایل‌کاپیتانو مدیرفنی میلان شد


 ایل‌کاپیتانو  مدیرفنی میلان شد

پائولو مالدینی در سمت مدیریت فنی باشگاه میلان قرار گرفت.

پائولو مالدینی در سمت مدیریت فنی باشگاه میلان قرار گرفت.

به گزارش وبسایت نود، با اعلام رسمی باشگاه میلان، پائولو مالدینی اسطوره این باشگاه به عنوان مدیرفنی جدید این باشگاه منصوب شد.

ایوان گازیدیس، مدیراجرایی باشگاه میلان در خصوص این انتخاب گفت: پائولو دربردارنده کیفیت و تمامی ارزش هایی است که این باشگاه را در طول این سال ها ساخته اند. خوشحالم که او را در راس فضای ورزشی خود داریم و با او می‌توانیم باشگاهی مدرن با حضور حرفه ای هایی با بهترین کیفیت را بسازیم.

مالدینی در آگوست 2018 و با آغاز مالکیت گروه الیوت بر میلان، به عنوان مدیر بخش توسعه و استراتژی ورزشی باشگاه منصوب شده بود و زیر نظر لئوناردو، مدیرورزشی باشگاه کار می‌کرد. مالدینی که در سال 2009 و بعد از حضوری 24 ساله به عنوان بازیکن در باشگاه از فوتبال خداحافظی کرده بود، تا سال 2018 هیچ ارتباطی با میلان نداشت و از این باشگاه فاصله گرفته بود.

همچنین میلان در بیانیه جداگانه دیگری، حضور زونیمیر بوبان، دیگر بازیکن سابق این باشگاه را در پست رئیس بخش فوتبال (CFO) تایید کرد. میلان در توضیح این پست تازه به وجود آمده نوشته که بوبان در این بخش وظیفه هماهنگی و بازبینی مسئولیت های بخش ورزشی را برعهده خواهد داشت و همکاری نزدیکی با گازیدیس و مالدینی را تجربه خواهد کرد.

بوبان در دوران حرفه ای خود 9 سال برای میلان به میدان رفت و به همراه این تیم 4 بار قهرمان سری آ و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. به این ترتیب او که از سال 2016 در سمت معاونت دبیرکل فیفا مشغول به فعالیت بود، از فدراسیون جهانی فوتبال جدا خواهد شد تا به مسئولیت جدید خود در باشگاه میلان برسد.

بعد از این دو انتصاب جدید، اکنون تنها وضعیت پست مدیریت ورزشی نامشخص مانده است. پستی که از پایان فصل و با جدایی لئوناردو، خالی مانده است. گزینه اول باشگاه برای حضور در این سمت ایگلی تاره بود که تصمیم به ماندن در لاتزیو گرفت. بعد از تاره، شنیده شده که مالدینی، ریکی ماسارا، مدیر ورزشی سابق رم را برای این سمت در نظر گرفته است.

ماسارا که در سال 2018 و به جای مونچی، مسئولیت مدیریت ورزشی رم را به عهده گرفته بود، چندی قبل از سمت خود کناره گرفت و جایش را به جان‌لوکا پتراچی داد. ماسارا پیش از این سابقه حضور در پالرمو و اینترمیلان را هم دارد؛ نکته ای که شاید به مذاق برخی از هواداران میلان خوش نیاید.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری