از توصیه‌های سردار نقدی به هیئت‌های مذهبی تا ارائه عملکرد به کارگروه‌های مدیران


سومین روز از همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام در مجتمع فرهنگی عمار شهر قم برگزار شد.

از توصیه‌های سردار نقدی به هیئت‌های مذهبی تا ارائه عملکرد به کارگروه‌های مدیران

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین و آخرین روز از همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام با قرائت همگانی قرآن کریم و سرودن جمهوری اسلامی آغاز شد. صحبت‌های سردار نقدی معاون هماهنگی سپاه پاسداران نخستین برنامه جمعه ۲۴ خرداد بود.

سردار نقدی در انی مراسم گفت: همه به عنوان شاگردان مکتب اهل بیت (ع) باید بدانیم که بیان ولایت بزرگترین سرمایه ماست. واجب‌تر از خواندن آیات قرآن، واجب‌تر از بیان حدیث گوش کردن به پیام ولایت است. چراکه این صحبت‌ها بیان بروز از آیات و روایت است. تمام عباراتی که، ولی ما در گام دوم انقلاب می‌فرمایند استنادات قرآنی دارد. تمامی بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر مبنای آیات و روایت بوده و هست. اهتمام به ولایت نکته‌ای است که باید در هیئت‌ها مورد توجه قرار بگیرد. در بیانیه گام دوم انقلاب وضعیت فعلی کشور مواضع کلی نظام دکترین و اصول ما در شرایط فعلی و وظیفه ما در این شرایط کشور گفته شده است. باید این موضوعات را برای مخاطبان در هیئت بیان کنید هیئت‌ها باید دستگاه‌های دولتی را هیئتی کنند. هیئت مظهر مدیریت جهادی است. هیئت‌ها را به سمت الگو گرفتن از دولت پیش نبریم. ایجاد امید از جمله وظایف اصلی ماست. باید با امید حرکت کنیم و از انقلاب حفاظت کنیم. این انقلابی است که باید به ظهور حضرت حجت منجر شود. نباید هیئت را وابسته به بودجه دولتی کنیم. هیئت یک نهاد مردمی است.

مداحی حاج صادق آهنگران بخش دیگری از همایش روز سوم بود.

در ادامه برنامه مسئولان کارگروه‌های پنجگانه از عملکرد کارگروه‌ها گفتند. این کارگروه‌ها به منظور تبادل نظر حول موضوعاتی، چون استفاده از جوانان زنده نگه داشتن یاد شهدا ایجاد تنوع در برنامه هیئت‌ها و ... تشکیل جلسه داده و به تبادل نظر پرداخته بودند.
سپس مجدد مدیران هیئت رزمندگان به جلسه کارگروه‌ها رفتند. بعد از جلسه سردار حسین نجات توضیحاتی را درباره این کارگروه ارائه کرد.

در پایان از هیئت رزمندگان همدان یزد قشم ورامین قم مازندران سبزوار سمنان خراسان جنوبی و جهرم تقدیر شد و چند تن از مدیران استان‌ها سوالات خود را از هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام مطرح کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی