کانون های فرهنگی هنری مساجد در قبال جوانان جامعه وظیفه بسیار مهمی دارند


کانون های فرهنگی هنری مساجد در قبال جوانان جامعه وظیفه بسیار مهمی دارند

حسینی بوشهری با تاکید بر وظیفه بسیار مهم کانون های مساجد در قبال جوانان جامعه، تصریح کرد: مسئولین اگر نقش تاثیرگذار شما را در جذب جوانان به مساجد و پرورش آنان را درک کنند بیشترین حمایت را از فعالیت های مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهند داشت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری روز جمعه (24 خرداد) در دیدار با علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یک پدیده مبارک در سطح کشور به شمار می آیند، اظهار داشت: هدف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد ارتباط با نسل جوان است که این مهم یکی از ضرورت های امروز جامعه ما می باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر وظیفه بسیار مهم مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد در قبال جوانان جامعه، تصریح کرد: مسئولین اگر نقش تاثیرگذار شما را در جذب جوانان به مساجد و پرورش آنان با آموزه های فرهنگی دینی را درک کنند بیشترین حمایت ها را از فعالیت های مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهند داشت.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح های تولیدی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای جذب و پرورش جوانان به مساجد، اظهار داشت: ساختار برنامه های اجرایی توسط کانون های مساجد باید قرآن محور باشد.

کانون های فرهنگی هنری مساجد در قبال جوانان جامعه وظیفه بسیار مهمی دارند

وی با بیان اینکه اوقات فراغت جوانان نقش تاثیر گزاری در رشد شخصیت فرهنگی و اجتماعی آنان دارد، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه های متنوعه و پر محتوایی برای اوقات فراغت جوانان طراحی واجرا کنند.

حسینی بوشهری با تاکید بر اقامه نماز جماعت صبح با حضور جوانان در مساجد، اظهار داشت: متاسفانه برپایی نماز جماعت صبح در بسیاری از مساجد کمرنگ شده و مساجد نسبت به برپایی نماز جماعت صبح در اوج غربت میباشند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی و هدفمند در فضای مجازی، تصریح کرد: سیل حرکت نسل جوان به سمت فضای مجازی سرعت عجیبی به خود گرفته است و ما با تولید محتوای مناسب برای جوانان مسیر مشخص و مناسبی را برای جوانان در فضای مجازی باید ترسیم کنیم.

کانون های فرهنگی هنری مساجد در قبال جوانان جامعه وظیفه بسیار مهمی دارند

وی با تاکید بر ایجاد کارگروهی در جهت تولید محتوا در فضای مجازی، بیان کرد: محتواها در فضای مجازی با توجه به موضوعات بومی منطقه تولید شود تا هم جذابیت خاص خود را داشته باشد و هم جوانان با اتفاقات و موراد پیرامون جامعه خود آشنایی پیدا کنند.

حسینی بوشهری با اشاره به سرمایه گذاری فرهنگی در فضا ی مجازی، تصریح کرد: با توجه به سهولت دسترسی به فضای مجازی و با اشاره به اینکه روزانه بخش عمده ای از زمان افراد در فضاهای مجازی به سر می رود باید محتواهای مناسبی جهت ارائه به این مخاطبان تولید گردد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کتاب و کتاب خوانی غذای روح انسان است، اظهار داشت: در مساجد نسبت به گسترش کتابخانه ها تلاش کنید و کتاب هایی فرهنگی و آموزنده متناسب با نسل جوان در کتابخانه ها قرار دهید.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش