آیت الله علوی بروجردی درگذشت رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز را تسلیت گفت


آیت الله علوی بروجردی درگذشت رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز را تسلیت گفت

شفقنا-آیت الله علوی بروجردی در پیامی، درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز را تسلیت گفت. به گزارش شفقنا، در پیام این استاد برجسته فقه و اصول حوزه علمیه قم آمده است: خبر درگذشت برادر بسیار عزیز آقای حاج محمدرضاحافظی را با تأسف و تأثر بسیار دریافت نمودم. خدمات بسیار ارزنده آن فقید به فرهنگ این سرزمین از طریق تلاش در […]

آیت الله علوی بروجردی درگذشت رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز را تسلیت گفتآیت الله سید محمدجواد علوی بروجردی

شفقنا-آیت الله علوی بروجردی در پیامی، درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، در پیام این استاد برجسته فقه و اصول حوزه علمیه قم آمده است: خبر درگذشت برادر بسیار عزیز آقای حاج محمدرضاحافظی را با تأسف و تأثر بسیار دریافت نمودم.

خدمات بسیار ارزنده آن فقید به فرهنگ این سرزمین از طریق تلاش در بنای مدارس و تشویق افراد خیر و تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در شرائطی که امکانات دولتی جوابگوی نیازها نبود هرگز از یاد و خاطره همه فرهنگ دوستان نخواهد رفت.

شراکت در دیگر کارهای خیر به خصوص در بروجرد در واقع تأسی به پدر بزرگوار خود مرحوم حاج مصطفی حافظی که در همه امور خیر در زادگاه خویش بروجرد دست داشت و از یاران نزدیک مرحوم آیت الله العظمی بروجردی در این امور بود.

این حقیر این مصیبت بزرگ را به خاندان محترم حافظی، همسر محترمه و فرزندان گرانقدر ایشان و همه همکاران و یاران در مجمع خیریه مدرسه ساز و همه همشهریان بروجردی تسلیت گفته و برای آن فقید سعید و پدر بزرگوار ایشان مغفرت و رضوان الهی را مسئلت دارم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد