قابلیت‌های بسیار جذابی برای سیستم عامل KaiOS در راه است


قابلیت‌های بسیار جذابی برای سیستم عامل KaiOS در راه است

سیستم عامل KaiOS اکنون در نزدیک به صد میلیون گوشی موبایل وجود دارد. شرکت توسعه‌دهنده سومین سیستم عامل موبایل محبوب دنیا تصمیم دارد از طریق افزودن ویژگی‌های جذاب به آن، سهم این سیستم عامل را در بازار افزایش بدهد. KaiOS در حال حاضر بعد از اندروید و آی او اس، سومین سیستم عامل موبایل محبوب... نوشته قابلیت‌های بسیار جذابی برای سیستم عامل KaiOS در...

سیستم عامل KaiOS اکنون در نزدیک به صد میلیون گوشی موبایل وجود دارد. شرکت توسعه‌دهنده سومین سیستم عامل موبایل محبوب دنیا تصمیم دارد از طریق افزودن ویژگی‌های جذاب به آن، سهم این سیستم عامل را در بازار افزایش بدهد.

KaiOS در حال حاضر بعد از اندروید و آی او اس، سومین سیستم عامل موبایل محبوب دنیا محسوب شده و نزدیک به 100 میلیون گوشی تلفن همراه از آن قدرت می‌گیرند. این سیستم عامل روی گوشی های موبایل ساده نصب شده و انتظار می‌رود طی سال‌های پیش روی، تعداد دستگاه‌های قدرت گرفته از آن مرز یک میلیارد عدد را رد کند.

چندی پیش شرکت‌های بزرگی همچون تی سی ال و گوگل سرمایه‌گذاری روی سیستم عامل KaiOS را به صورت رسمی اعلام کردند. سرمایه‌گذاری گوگل روی KaiOS به پشتیبانی از قابلیت‌های مهم این شرکت در گوشی های دارای سیستم عامل نام برده ختم شد. به عنوان نمونه می‌توان به پشتیبانی از موتور جستجوی گوگل، گوگل مپس و اپلیکیشن یوتیوب اشاره کرد. شرکت توسعه‌دهنده KaiOS اکنون با بزرگان دیگری همچون فیس بوک و کوالکام نیز همکاری داشته و تصمیم دارد سهم خود از بازار موبایل را در سال 2019 افزایش بدهد.

قابلیت‌های بسیار جذابی برای سیستم عامل KaiOS در راه است

ویژگی‌های آتی سیستم عامل KaiOS

مدیر عامل شرکت KaiOS به تازگی چشم‌انداز شرکت طی سال‌های آتی را اعلام کرده است. آن‌ها قصد دارند به وسیله بهینه‌سازی سیستم عامل KaiOS توان گوشی های ساده قدرت گرفته از آن‌ را افزایش بدهند. مهندسان این شرکت همچنین در تلاشند قابلیت‌هایی همچون مالتی تسکینگ را در دستگاه‌های دارای سیستم عامل KaiOS امکان‌پذیر کنند. به عبارتی آن‌ها سعی می‌کنند تا جای ممکن، گوشی های ساده دارای KaiOS را شبیه به گوشی های هوشمند کنند.

یکی از قابلیت‌های مورد درخواست کاربران برای افزوده شدن به گوشی های دارای این سیستم عامل، امکان کپی / پیست کردن محتواهای مختلف است. شرکت توسعه این قابلیت را در دستور کار قرار داده و آن را در آپدیت‌های آتی اضافه خواهد کرد.

شرکت KaiOS با هدف افزایش توان، بالا بردن امنیت و بهبود کیفیت عکاسی گوشی های ساده دارای این سیستم عامل، یک پروژه یادگیری ماشینی را نیز آغاز کرده است. انتظار می‌رود سیستم عامل KaiOS با تغییراتی اساسی و مجهز به قابلیت‌های کاملا جدید طی نیمه دوم سال میلادی جاری عرضه شود.

قابلیت‌های بسیار جذابی برای سیستم عامل KaiOS در راه است

قرار است طی سومین ربع سال جاری، گوشی های دارای سیستم عامل KaiOS بیشتری در بازارهای کشورهای آفریقایی، خاورمیانه و آمریکای لاتین توزیع شوند. طی تابستان امسال، بازارهای دو کشور برزیل و مکزیک برای نخستین مرتبه گوشی های مجهز به KaiOS را خواهند دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد