برای اسکان پسران در خوابگاه‌های دانشگاه با محدودیت مواجه‌ایم


برای اسکان پسران در خوابگاه‌های دانشگاه با محدودیت مواجه‌ایم

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: برای اسکان پسران در خوابگاه‌های دانشگاه با محدودیت مواجه‌ایم.

به گزارش ایسنا؛ دکتر حجت‌الله یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر چهار خوابگاه خودگردان(دو دخترانه و دو پسرانه) در شهر خرم‌آباد وجود دارد.

وی ادامه داد: در این خوابگاه‌ها دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علوم پزشکی و فنی‌وحرفه‌ای حضور دارند اما یک دانشجوی دختر دانشگاه لرستان در این خوابگاه‌ها اسکان ندارند چون در سایت دانشگاه محدودیتی برای پذیرش دانشجویان دختر نداریم اما در بحث اسکان دانشجویان پسر با محدودیت مکان مواجه‌ایم.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: البته دانشجویان پسر در بدو ورود به دانشگاه تا سه ترم در خوابگاه‌های خودگردان اسکان داده می‌شوند و با فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان ترم بالایی به تعداد فارغ‌التحصیلان از این دانشجویان در خوابگاه پسران اسکان می‌دهیم.

یونسی افزود: یک کارشناس به‌صورت شبانه‌روزی از سوی دانشگاه لرستان برای حفظ امنیت و … به این خوابگاه‌ها سرکشی می‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: برنامه داریم در ایام تعطیلات ۵۰۰ نفر از کارکنان وزارت علوم که به لرستان سفر می‌کنند را در خوابگاه‌های خودگردان اسکان دهیم.

یونسی افزود: البته با مساعدت صندوق رفاه دانشجویی و بانک ملی در حال احداث خوابگاه دانشجویی پسران در دانشگاه لرستان هستیم که این پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در ادامه از آماده‌سازی و اعزام تیم ۲۵ نفره ورزش‌های همگانی دانشگاه متشکل از دانشجویان پسر و دختر به المپیاد ورزش‌های همگانی در همدان خبر داد و عنوان کرد: این المپیاد به میزبانی دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود و دانشجویان پسر از سوم تا هشتم مرداد و دانشجویان دختر از ۲۷ تا ۳۱ مرداد در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق