دعوت مجدد مفتی مالزی از مسلمانان برای سفر به قدس اشغالی


دعوت مجدد مفتی مالزی از مسلمانان برای سفر به قدس اشغالی

مفتی مالزی از مسلمانان سراسر جهان خواست تا به قدس و مسجد الاقصی سفر کنند تا به اشغالگران این پیام را بدهند که قدس تنها شهر فلسطینی ها نیست، بلکه متعلق به مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معا، در پی حمله امروز(چهارشنبه 22 خرداد) 130 شهرک نشین صهیونیستی تحت حمایت پلیس اشغالگر از باب المغاربه به مسجد الاقصی، «ذوالکفل محمد البکری» مفتی مالزی امروز دوباره از همه مسلمانان سراسر جهان به ویژه علما خواست تا به شهر قدس سفر کنند و به زیارت مسجد الاقصی بیایند.

مفتی مالزی امروز با استقبال از «محمد الهباش» قاضی القضات فلسطین و مشاور رئیس امور دینی و روابط اسلامی براهمیت حضور مسلمانان در کنار فلسطینی ها تاکید کرد و گفت: حضور مسلمانان در کنارملت فلسطین این پیام را برای رژیم صهیونیستی دارد که شهر قدس تنها برای فلسطینی ها نیست، بلکه شهری برای همه مسلمانان جهان است.

الهباش در دیدار با مفتی مالزی نقش مسلمانان در تقویت پایداری ساکنان شهر قدس و حمایت از مسجد الاقصی در سایه تشدید تجاوزگری اشغالگر صهیونیستی بر پایتخت فلسطین و حرم قدسی شریف را بررسی کرد.

قاضی القضات فلسطین همچنین تشریح مفصلی از حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین، ممانعت از رسیدن به مسجد الاقصی با ایجاد محاصره کامل مسجد، محدود کردن آزادی عبادی مسلمانان ارایه داد. این اقدامات رژیم صهیونیستی درحالی است که مقامات اشغالگر به تندروها و شهرک نشینان صهیونیست اجازه یورش به صحن های مسجد و هتک حرمت به آن را می دهند.

الهباش از علمای مسلمان و اندیشمندان خواست تا نقش واقعی خود را در تقویت اهمیت مسجد الاقصی و شهر قدس اشغالی در میان جوانان و جوامع اسلامی ایفا کنند، به خصوص که قدس پایتخت معنوی برای همه مسلمانان جهان و اولین قبله و دومین مسجد و سومین حرم شریف است. قدس بخشی از اعتقاد مسلمانان است که باید از آن در کنار ملت فلسطین حمایت و دفاع کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟