دستهای همبستگی همایش اسلامی در ونزوئلا برگزار می‌کند


دستهای همبستگی همایش اسلامی در ونزوئلا برگزار می‌کند

یک همایش اسلامی به همت مرکز ارتباطات ونزوئلا و با حضور شخصیت های اسلامی در ایالت نوئوا اسپارتا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، مرکز ارتباطات در ونزوئلا با همکاری موسسه « دستهای همبستگی» (Manos Solidarias) به برپایی یک همایش اسلامی در مرکز اسلامی « CELTTE» در ایالت نوئوا اسپارتا اقدام کرد.

دکتر«احمد عبده» مدیر مرکز ارتباطات با ابراز خرسندی از همکاری با این موسسه گفت: این همایش به معرفی کامل اسلام اقدام کرده ؛ همچنین به فریضه روزه داری و علت روزه داری مسلمانان پرداخته است علاوه براین، در این همایش درباره رحمت و صلح در دین اسلام سخنرانی شده است.

در پایان این همایش، تعدادی از کتاب ها و نشریه های تبلیغاتی منتشر شده بین شرکت کنندگان و کسانی تمایل به دستیابی به منابع و اطلاعات دیگر درباره اسلام هستند، توزیع شده است .

مرکز ارتباطات ونزوئلا به برپایی کلاس های اسلامی در طول ماه رمضان گذشته که شامل سحنرانی. دروس اسلامی و علمی است، اقدام کرده است.

این مرکز همچنین روزانه به فعالیت های تبلیغی از جمله ارسال کتاب های تبلیغی رایگان به سراسر ونزوئلا، نصب پلاکاردهایی برای معرفی اسلامی در جاده های اصلی و اماکن زیستی، توزیع کتاب ها و نشریه های تبلیغی رایگان، گفتگو با غیر مسلمانان درباره رحمت اسلام و احسان آن، دعوت آنها به دین مبین اسلام است.

گفتنی است، ونزوئلا 25 میلیون نفر جمعیت دارد که 127 نفر از آنها را مسلمانان تشکیل دادند که 20 هزار نفر از آنها را شیعه هستند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان