خانواده شهید غیاثوند مدال نقره جهان را به آستان قدس رضوی اهدا کردند


خانواده شهید غیاثوند مدال نایب قهرمانی تکواندو بانوان جهان را به موزه ورزش تربیت بدنی آستان قدس رضوی اهدا کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی آستان قدس رضوی، آئین اهدای مدال قهرمانی تکواندو بانوان جهان توسط خانواده شهید غیاثوند در سالن جلسات مطبوعاتی ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده‌‎ شهید حسین غیاثوندی، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور و جمعی از خادمیاران سراسر کشور در این مجموعه ورزشی انجام شد.

در حاشیه این مراسم از مهلا مؤمن زاده قهرمان تکواندو کشورمان نیز به سبب اهدای مدال نایب قهرمانی جهان خود به پدر شهید غیاثوند تقدیر شد. این ورزشکار ۱۷ ساله که خواهرزاده شهید حسین غیاثوند است، پس از کسب اولین مدال جهانی خود و دومین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان ایران، آن را به پدر شهید غیاثوند اهدا کرد و پدر این شهید عالی‌مقام، آن را به موزه ورزش مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

مهلا مؤمن‌زاده تکواندوکار وزن ۴۶ کیلوگرم کشورمان توانست در فینال بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ تکواندو منچستر با رقابت مقابل نماینده کره جنوبی مدال نقره این رقابت‌ها را از آن خود کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان