واکنش گروه های فلسطینی به پیش نشست معامله قرن


واکنش گروه های فلسطینی به پیش نشست معامله قرن

جهاد اسلامی و سازمان های آزادی بخش فلسطین نسبت به برگزاری این نشست در بحرین اظهار انزجار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جی ان اس، گروه های فلسطینی از مردم این کشور و دیگر مسلمانان جهان خواستند نسبت به برگزاری نشست موسوم به معامله قرن واکنش نشان دهند. جهاد اسلامی و سازمان های آزادی بخش فلسطین نسبت به برگزاری این نشست در بحرین اظهار انزجار کردند.

آمریکا با همکاری بحرین قصد دارند نشستی با حضور کشورهای اسلامی و رژیم صهیونیستی برگزار کنند که به معامله قرن نام داشت. آنها در این نشست قصد دارند به نوعی بین فلسطین و اسرائیل صلح برقرار کنند ولی ظاهراً اهداف دیگری در این نشست در جریان است.

بعد از اعتراض بسیاری از کشورها برای برگزاری این نشست حالا آمریکایی ها در نظر دارند پیش نشستی با عنوان صلح برگزار کنند تا طرح های آمریکایی توسط ترامپ گفته شود.

ابو یوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین می گوید با اعتراض گروه های فلسطینی درصدد هستیم تا با برگزاری چنین نشست هایی مخالفت کنیم. آنها می خواهند حقوق مردم فلسطین را در نشست های خود پایمال کنند و ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

به گفته ابویوسف، اعتراضات به جای شهرهای فلسطینی در محل ایست و بازرسی‌های اسرائیلی انجام خواهد شد.

کنفرانس بین‌المللی اقتصادی بحرین قرار است با حضور آمریکا، عربستان، امارات، قطر و رژیم صهیونیستی 4 و 5 تیر در منامه برگزار شود.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!