نشست جهانی «ارزش های دینی» گروه 20 در ژاپن


نشست جهانی «ارزش های دینی» گروه 20 در ژاپن

نشست سالیانه ارزش های دینی و انسانی «گروه 20» با حضور نمایندگان سازمان های بین المللی و شخصیت های بین المللی در توکیو پایتخت ژاپن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازالعین، نشست سالیانه ارزش های دینی و انسانی برای گروه 20 با عنوان «کار به منظور صلح، مردمو ستاره زمین: چالش هایی که گروه 20 با آن مواجه است» با مشارکت سه نخست وزیر پیشین ایرلند، انگلیس و نیوزلند، نمایندگان سازمان ملل و سازمان های بین المللی، اکادمیک ها و نمایندگان سازمان های گفتگو بین پیروان ادیان و فرهنگ ها در توکیوی ژاپن آغاز شد.

در این نشست همچنین پیام پاپ واتیکان قرائت شد. دو هزار شرکت کننده نیز در نشست های همایش تبادل تجربه ها و تهیه سفارش ها و توصیه های مناسب در این خصوص حضور دارند.

این نشست سالیانه با هدف بررسی اهمیت نقش ارزش های دینی و انسانی در زمینه توسعه پایدار، ایجاد شبکه ای از موسسه ها و نهادهای موثر برای گفتگو درباره موضوعات ارزش های دینی و انسانی و ارتباطش با سیاست، اقتصاد و مسایل اجتماعی برگزار می شود

«فیصل بن عبدالرحمن بن معمر» دبیرکل مرکز جهانی گفتگوی بین پیروان ادیان و فرهنگها در مراسم افتتاحیه این نشست بر کمک های ویژه این مرکز جهانی در پشتیبانی از سیاستگذاران در موسسه های بین المللی و منطقه ای برای ایجاد صلح و تقویت گفتگو بین ادیان تاکید کرد.

معمر گفت: اجلاس گروه 20 سال آینده در عربستان برگزار می شود.

گفتنی است، گروه 20 یک گروه اقتصاد بزرگ متشکل از وزرای اقتصادی و دارایی و مسئولان بانکهای مرکز 20 اقتصاد مطرح دنیاست.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج