زیارت در واقع نشانی از میزان عشق و علاقه به دین اسلام و ارزش های آن است


زیارت در واقع نشانی از میزان عشق و علاقه به دین اسلام و ارزش های آن است

حجت الاسلام عباس گروهی، گفت: ائمه علیهم السلام بهانه خلقت هستند و ما مدیون آنها هستیم و زیارت قبور مطهر آنها، در واقع نشانی از میزان عشق و علاقه ما به دین اسلام و ارزش های آن است.

حجت الاسلام« عباس گروهی» امام جمعه رودبار جنوب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فرارسیدن (۸ شوال) سال روز تخریب قبرستان بقیع، گفت: قبور مطهر امام حسن مجتبی، امام سجاد، امام باقر و امام صادق علیهم السلام نیز در قبرستان بقیع هستند.

حجت الاسلام عباس گروهی، اضافه کرد: قبور بقیع در ۲ مرحله، اولین بار قریب ۲۲۰ سال قبل در زمان حکومت عثمانی ها و دومین بار قریب ۹۶ سال قبل که توسط وهابی ها تخرب شد.
امام جمعه رودبار جنوب، بیان داشت: وهابی ها به بهانه این که قبور ائمه علیهم السلام، آثار و نماد شرک هستند، اقدام به تخریب آنها کردند.

وی، ادامه داد: وهابی ها علاوه بر قبور ائمه در بقیع، قبر منسوب به حضرت زهرا(س)، فاطمه بنت اسد، ام البنین، دختران پیامبر، ابوطالب، حضرت خدیجه(س) را نیز تخریب کردند.

حجت الاسلام گروهی، ابراز داشت: در همان سال وهابی ها، مرقد امام حسین علیه السلام را نیز تخریب کرده و همه چیز را به غارت بردند.
امام جمعه رودبار جنوب، بیان داشت: تفکر وهابی یک تفکر بی اساس و بی مبنایی است و شیعه را به دلیل زیارت قبور ائمه علیهم السلام، بت پرست می داند اما شیعه، امامان معصوم را به دلیل نزدیکی آنها به خداوند و واسطه فیض اللهی بودن، تکریم می کند و به زیارت قبور آنها می رود.
وی، با بیان این مطلب که ائمه علیهم السلام بهانه خلقت هستند و ما مدیون آنها هستیم، افزود: زیارت در واقع نشانی از میزان عشق و علاقه ما به دین اسلام و ارزش های آن است.
حجت الاسلام گروهی، ابراز داشت: ما هر ساله در (۸ شوال)، با یادآوری سال روز تخریب قبور بقیع، این حرکت زشت وهابی ها را محکوم می کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس