حمایت لهستان از تشکیل کشور فلسطین در سرزمین های اشغالی


حمایت لهستان از تشکیل کشور فلسطین در سرزمین های اشغالی

لهستان حمایت خود را از راه حل تشکیل دو کشور در سرزمین های اشغالی برای حل مسئله اسرائیل و فلسطین که منجر به تشکیل کشور مستقل و دموکراتیک فلسطین می شود،اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thefirstnews»،لهستان حمایت خود را از راه حل تشکیل دو کشور در سرزمین های اشغالی برای حل مسئله اسرائیل و فلسطین که منجر به تشکیل کشور مستقل و دموکراتیک فلسطین می شود،اعلام کرد.

« جاکیچ کژاپوتوویژ » وزیر امور خارجه لهستان در کنفرانس مطبوعاتی با «ریاض المالک»،وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین پس از گفتگوهای «ورشو» گفت که دو طرف بر این توافق هستند که دستیابی به یک صلح پایدار بدون کار بر روی ساختارهای سیاسی برای یک راه حل جانبه که دو طرف منازعه آن را قبول داشته باشند،غیرممکن است.

وی افزود: «فلسطین از شرکای مهم لهستان در خاورمیانه است،کشوری که ورشو روابط خوبی با آن دارد.

کژاپوتوویژ تاکید کرد که آمادگی لهستان برای ادامه کمک های توسعه به فلسطین را ادامه می دهد چرا که فلسطین همچنان نیازمند کمک های انسانی است.

ریاض المالک هم گفت که فلسطین قطعنامه های سازمان ملل را اجرایی می کند و به همه مقرراتی که هدف آنها پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و ایجاد کشور مستقل فلسطین در داخل مرزهای 1967 است،پایبند هستند.

وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از لهستان به خاطر حمایتش از فلسطین،رعایت قوانین بین المللی و احترام به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل تشکر کرد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...