پیوند مسجد و مدرسه اصلی ترین رسالت کانون های مساجد است


پیوند مسجد و مدرسه اصلی ترین رسالت کانون های مساجد است

سقاء، گفت: پیوند مسجد و مدرسه برای انس و الفت بیشتر نوجوانان و جوانان با مساجد و حضور در این مرکز عبادی اصلی ترین رسالت کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، «نادر سقاء» امروز (20 خردادماه) در دیدار با معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد و آموزش و پرورش زمینه همدلی بسیار مناسبی را فراهم کرده و مشارکت خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد انجام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان تلاش های مغتنمی برای همراهی دانش آموزان در برنامه های مساجد انجام داده اند و در این خصوص از تمامی تلاشگران این مجموعه سپاسگزارم.

این مقام مسئول، اذعان داشت: پیوند مسجد و مدرسه برای انس و الفت بیشتر نوجوانان و جوانان با مساجد و حضور در این مرکز عبادی اصلی ترین رسالت کانون های مساجد است.

سقاء، تاکید کرد: ایجاد نشاط روحیه معنوی در دانش آموزان با محوریت مساجد الگوی توانمندی است تا نسلی با تقوا و با ایمان در جامعه اسلامی پرورش دهیم.

در ادامه این دیدار، «سید غلامحسن خلیلی موسوی» با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مساجد به رشد فکری و عقیدتی آنها کمک می کند، افزود: آمادگی همکاری کامل برای برگزاری ویژه برنامه های مناسبی و دینی در مساجد استان با حضور دانش آموزان را داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، ادامه داد: مساجد مامن حضور نوجوانان و جوانان برای فعالیت های فرهنگی و دینی و تابستان بهترین زمان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان با فعالیت های معنوی و دینی است.

وی، عنوان کرد: آماده فعالیت مشترک در زمینه حضور دانش آموزان در مساجد هستیم و این وظیفه اخلاقی برای پرورش روحیه دانش آموزان در بستر تربیت است.

خلیلی موسوی، خاطر نشان کرد: آماده ارائه امکانات آموزشی و اردویی آموزش و پرورش جهت فعالیت های فرهنگی، هنری و آموزشی کانون های مساجد فراهم است.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش