افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد در سه منطقه برگزار می شود


افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد در سه منطقه برگزار     می شود

حجت الاسلام علیخانی گفت: مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امسال در سه منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، دومین جلسه «طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، امروز (20 خرداد) در دفتر حجت الاسلام «محمود علیخانی»، مدیر ستادهماهنگی کانون های مساجد مازندران و با حضور کارکنان تشکیل شد.

حجت الاسلام علیخانی در این جلسه گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در اوقات فراغت با شعار اخلاق، نشاط و معنویت در شش محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی انجام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت در سه منطقه غرب دیار علویان یعنی تنکابن با هماهنگی دفتر نمایندگی کانون های مساجد در منطقه ویژه تنکابن، مرکز در کانون فرهنگی و هنری امام زین العابدین (علیه السلام) ساری و شرق استان در کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: در برنامه های اوقات فراغت که با دهه فرخنده کرامت، همزمان می شود از ظرفیت های مناسبت ها نظیر امامت و ولایت، دهه کرامت و روز جهانی مساجد و ... استفاده لازم، صورت خواهد گرفت.

به گزارش شبستان، در این جلسه هر یک از همکاران به ارائه نظر و پیشنهاد خویش جهت انجام بهتر برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران پرداختند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد