برگزاری جشنواره سرود رضوی در استان مرکزی/300 کانون مسجدی؛ مجری برنامه‌های اوقات فراغت


برگزاری جشنواره سرود رضوی در استان مرکزی/300 کانون مسجدی؛ مجری برنامه‌های اوقات فراغت

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اعلام برگزاری جشنواره استانی «سرود رضوی» و نیز ویژه‌برنامه روز دختر همزمان با دهه کرامت، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت در بیش از 300 کانون فرهنگی هنری استان مرکزی برگزار می شود.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشنواره استانی «سرود رضوی» در استان مرکزی همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: همزمان با جشن های دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)، جشنواره سرود رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی در این استان روز 13 تیر برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام برای شرکت در جشنواره سرود رضوی تا 30 خرداد ماه است، اظهار کرد: ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر فعالان سرود در حوزه معارف اسلامی، ترغیب و تشویق مربیان و هنرمندان فعال این عرصه برای تولید آثار فاخر سرود از اهداف برگزاری این جشنواره است که آثار مرتبط با امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از امتیازات ویژه ای برخوردار هستند.

وی به برگزاری جشن ویژه دختران همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اشاره کرد و گفت: این ویژه برنامه برای 500 نفر از دختران در پارک آلومنیوم اراک همراه با مسابقات ورزشی و جنگ شادی برگزار می شود که در کنار آن نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و محصولات فرهنگی بانوان به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت در بیش از 300 کانون فرهنگی هنری استان مرکزی برگزار می شود، تاکید کرد: همزمان با اجرای برنامه های اوقات فراغت «هشت همایش در هشت هفته» برگزار می شود که بر اساس آن برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و برنامه های شاد و نشاط آور برگزار می شود و شناسایی گروه های سرود مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری استان در محورهای فضای مجازی، قرآنی، هنری، هنرهای تجسمی، فنی و حرفه ای و آموزشی برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی