توزیع بسته های غذایی توسط کانون «نورالشهدا» روستای علویه جهرم در ماه رمضان


توزیع بسته های غذایی توسط کانون «نورالشهدا» روستای علویه جهرم در ماه رمضان

اسدی ضمن تشریح برنامه های رمضانیه کانون «نورالشهدا» روستای «علویه» شهرستان جهرم گفت: برنامه های مختلفی در ماه رمضان توسط کانون در مسجد «امیرالمومنین علی (ع)» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اسدی» گفت: در برنامه ریزی برنامه ها سعی شد تا از فرصت خودسازی و تمرین بندگی در کلاس درس ماه رمضان استفاده شود و در این راستا ۱۰ ها محفل قرآنی و معنوی برگزار شد.


وی از توزیع 50 بسته مواد غذایی در میان اقشار کم درآمد به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام خبر داد و افزود: هزینه تامین این بسته ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی و روغن با مبلغی بالغ بر 60 میلیون ریال توسط خیرین و نیکوکاران تامین شد.


مدیر کانون «نورالشهدا» روستای علویه شهرستان جهرم با اشاره به دیگر برنامه های رمضانیه کانون، گفت: برپایی سفره اطعام، برگزاری محفل جشن میلاد، برگزاری نمازهای جماعت پنجگانه، محفل انس با قرآن و جزء خوانی، کلاس اخلاق و احکام بانوان و همچنین کلاس اخلاق و احکام مخصوص آقایان برگزار شد.

اسدی اضافه کرد: ویژه برنامه هایی همچون جشن نیمه رمضان، احیای شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی (ع) از دیگر برنامه های مسجد بود که همچون سال های گذشته باشکوه برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که مسجد «امیرالمومنین علی (ع)» مسجد جامع روستای «علویه» است علاوه بر اینکه در روز قدس محل اجتماع و مبدا راهپیمایی مومنین و امت حزب الله در حمایت از قدس شریف و مظلومان عالم بود، نماز عید سعید فطر نیز در شبستان مسجد و در جوار گلزار مطهر شهدا باشکوه خاصی در این محل اقامه شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز