حلقه های معرفتی ویژه مادران و دختران کانون «شهید خشنود» روستای کوهنجان شهرستان سروستان تشکیل شد


حلقه های معرفتی ویژه مادران و دختران کانون «شهید خشنود» روستای کوهنجان شهرستان سروستان تشکیل شد

خرم از تشکیل حلقه های معرفتی و برگزاری جلسه توجیهی ویژه مادران و دختران همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اعظم خرم» گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید حاج آزاد خشنود» مسجد «الرضا (ع)» روستای «کوهنجان» سروستان به مناسبت فرا رسیدن ایام تابستان حلقه های معرفتی و عقیدتی در رده کودکان و نوجوانان ویژه مادران و دختران را تشکیل داد که جلسه توجیهی نیز با موضوع آموزش غیرمستقیم تربیتی به اجرا درآمد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید حاج آزاد خشنود» مسجد «الرضا (ع)» روستای «کوهنجان» سروستان با بیان اینکه 20 نفر از مادران در جلسه حضور داشتند، تاکید کرد: در این برنامه ضمن ارائه و بیان هدف از برگزاری کلاس های تربیتی، برنامه کلاسی سه ماهه نیز دراختیار مادران قرار گرفت و همچنین موضوع فضاسازی مورد بحث قرار گرفت.

وی گفت: به مناسبت ایام الهی ماه مبارک رمضان نیز کانون برنامه های فرهنگی و مذهبی اجرا کرد که جزء خوانی روزانه و تلاوت نور توسط خواهران از جمله برنامه ها بود که با سخنرانی مختصر درخصوص احکام ویژه بانوان توسط «حجت الاسلام جلالی نسب»، امام جماعت مسجد «الرضا (ع)» برگزار شد.

خرم با اشاره به دیگر برنامه های رمضانیه کانون یادآور شد: قرائت نماز قضا ساعتی قبل از نماز مغرب و عشا، حلقه های معرفتی و عقیدتی ویژه نوجوانان و جوانان با جذب حدود 10 نفر از دختران فعال و مستعد به مسجد، مراسم احیا و افطار با همکاری نوجوانان کانون، جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، همایشی با عنوان «سحراولی ها»، تشکیل گروه سرود «ریحانه های رضوی» در این ماه مبارک اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت عید سعید فطر مراسم تجلیل و تقدیر از نوجوانان فعال کانون و مسجد با حضور امام جماعت و هیئت امنا برگزار شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403