بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا برگزار می‌شود


بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا برگزار می‌شود

بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا با حضور چهره‌هایی همچون آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، رضا داوری اردکانی و ابراهیمی دینانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان: بیست و سومین همایش ملی حکیم ملاصدرا، با موضوع «حکمت ایرانی و حکمت متعالیه» برگزار می شود.

در این همایش که روز چهارشنبه، 22 خرداد برگزار می شود، آیت الله «سید محمد خامنه ای»، رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا، آیت الله «سید مصطفی محقق داماد» با موضوع «حقیقت، مظهر و مثال در حکمت ایرانی-اسلامی»، «غلامرضا اعوانی» با موضوع «ایران، سرزمین حکمت نبوی»، «غلامحسین ابراهیمی دینانی» با موضوع «میراث حکمت ایرانی»، «رضا داوری اردکانی» با موضوع «حکمت ایرانی و لزوم بازخوانی و تدوین(تاریخ فلسفه اسلامی)»، «کریم مجتهدی» با موضوع «ملاصدرا و سنت فلسفی ایرانی اسلامی»، «حسن بلخاری» با موضوع «حکمت الانوار مشرقی و روایت مشرقی»، «حسین کلباسی اشتری» با موضوع «حکمت ایرانی در گزارش های یونانی»، «قاسم پورحسن» با موضوع «حکمت ایرانی و صلح»، «علی الله بداشتی» با موضوع« مرگ جاودانگی در حکمت ایرانی و حکمت متعالیه» سخنرانی می کنند.


گفتنی است، این همایش هر ساله در راستای بزرگداشت مقام ملاصدرا برگزار می شود و بسیاری از استادان دانشگاهی و حوزوی در آن به ارایه نظرات خود می پردازند.

بیست و سومین همایش بزرگداشت ملاصدرا برگزار می‌شود

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022