ناامیدی دشمن در جداکردن مردم از روحانیون/شهادت ارث ائمه(ع) برای علما است


ناامیدی دشمن در جداکردن مردم از روحانیون/شهادت ارث ائمه(ع) برای علما است

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه شهادت از اهل بیت(ع) به علما ارث رسیده است، گفت: دشمن با ناامید شدن در جدا کردن مردم از روحانیون، به حذف فیزیکی آنها روی آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین «محمد خرسند»، امام جمعه کازرون و حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی قاسمی»، استاد حوزه علمیه همدان که امروز در مسجد نور تهران بزگزار شد با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندانشان در راه انقلاب، شب های قدر را در کشور احیا کردند، گفت: خون شهدا کانون بیداری است.

امام جمعه موقت تهران با ذکر روایتی از امام سجاد (ع) افزود: شهادت ارثی است که از اهل بیت (ع) به علما رسیده است. آیت الله العظمی بروجردی گریه می کردند و می فرموند ما دوست داشتیم در جریان مسجد گوهرشاد به شهادت می رسیدیم.
وی با بیان اینکه روحانیون از ابتدای طلبگی آماده اند که جبهه های دین را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: امام جمعه شهید کازرون و شهید اهل همدان که مظلومانه کشته شد زنده هستند و راهشان ادامه دارد.
صدیقی گفت: دشمن با ناامید شدن برای جدا کردن مردم از روحانیون، به حذف فیزیکی روحانیون روی آورده است.
وی افزود: ملت ما با این شهادت ها جریحه دار شده اند ولی با حضور در مراسم تشییع این شهدای روحانی، به دشمن نشان دادند پیوند وثیق با روحانیون دارند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: شهید خرسند مظلومانه در شب قدر به شهادت رسید و خون او خباثت دشمنان اسلام و انقلاب را نشان داد.‌ او یک عالم خدمتگزار، جبهه ای و سنگرنشین بود و مزد خدمتش این بود که به شهادت برسد.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط