هوندا فقط بخاطر خورخه لورنزو موتورش را بازسازی اساسی نمی کند


موتوجی پی ایران – آلبرتو پویگ، مدیر تیم موتوجی پی هوندا می گوید تا زمانی که مارک مارکز به پیروزی ادامه می دهد، کمپانی ژاپنی فقط بخاطر خورخه لورنزو تغییرات اساسی بر روی موتورش انجام نخواهد داد. مارکز تا به الآن فصل موفقی را با RC213V خود داشته و با 115 امتیاز صدرنشین جدول قهرمانی 2019 است. لورنزو که برای فصل جاری جانشین دنی پدروسا در رپسول هوندا...

موتوجی پی ایران – آلبرتو پویگ، مدیر تیم موتوجی پی هوندا می گوید تا زمانی که مارک مارکز به پیروزی ادامه می دهد، کمپانی ژاپنی فقط بخاطر خورخه لورنزو تغییرات اساسی بر روی موتورش انجام نخواهد داد.

مارکز تا به الآن فصل موفقی را با RC213V خود داشته و با 115 امتیاز صدرنشین جدول قهرمانی 2019 است. لورنزو که برای فصل جاری جانشین دنی پدروسا در رپسول هوندا شده، تا به الآن اصلا شرایط خوبی نداشته است و پس از مسابقه موجلو ایتالیا، به کارخانه تیم هوندا در ژاپن سفر کرد.

بیشتر بخوانید؛ لورنزو چگونه هوندای خود را تبدیل به دوکاتی می کند؟

هوندا فقط بخاطر خورخه لورنزو موتورش را بازسازی اساسی نمی کندهوندا فقط بخاطر خورخه لورنزو موتورش را بازسازی اساسی نمی کند مارک مارکز و آلبرتو پویگ

لورنزو پیش از این اعلام کرده بود که تیم مشتاق انجام تغییرات بزرگی در موتورها نیست و حالا پویگ نیز تایید کرد که فقط بخاطر یک موتورسوار، پکیجشان را دستخوش تغییرات زیادی نخواهند کرد:

با خورخه، ما تلاش کرده ایم و می کنیم که راحتی بیشتری بر روی موتور داشته باشد. دلیل او برای سفر به ژاپن، به احتمال 99 درصد همین بوده، تا راحتی بیشتری داشته باشد.

در پایان همان چیزی رخ می دهد که در چند سال اخیر اتفاق افتاده است و آن هم پیشتازی مارکز است. نتایج خورخه جای تعجب دارد اما او چیزی را مخفی نکرده و عذر و بهانه ای نمی آورد.

پایه و ساختمان موتور چیز بدی نیست زیرا هر ساله در مسابقات برنده بوده است. اینکه خورخه نمی تواند خودش را با آن وفق دهد به معنای بد بودن موتور نیست. کاری که ما نمی توانیم انجام دهیم، تغییر دادن موتور است، آنهم فقط بخاطر اینکه یک موتورسوار نمی تواند خودش را با آن وفق دهد، بخصوص تا وقتی که مارک پیروزی کسب می کند.

لورنزو همچنین در روز گذشته اعلام کرد که در ژاپن بر روی بخش هایی از موتور کار کرده که در کاتالونیا شاهد آن خواهیم بود و یکسری آپدیت های دیگر را نیز در آسن هلند خواهند داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...