جنوا در آستانه جذب اسماعیل بن ناصر، هافبک امپولی قرار دارد


جنوا در آستانه جذب اسماعیل بن ناصر، هافبک امپولی قرار دارد

استعدادهای امپولی، یکی پس از دیگری در حال ترک این تیم هستند. هافبک 21 ساله الجزایری فاصله زیادی تا انتقال به...

طرفداری- اسماعیل بن ناصر، هافبک سابق آرسنال، یک فصل فوق العاده را در امپولی گذراند. در ترکیب پر از استعداد امپولی، او یکی از بهترین ها بود اما در نهایت نتوانست مانع سقوط تیمش به سری بی شود. گفته می شد تیم های بزرگی چون اینتر، ناپولی، آ اس رم و البته آرسنال به جذب اسماعیل بن ناصر علاقه مند هستند اما اکنون او در آستانه انتقال به جنوا قرار دارد.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ اورلیو آندریاتزولی پس از فسخ قراردادش با امپولی، فصل آینده سرمربی جنوا خواهد بود. روز گذشته مذاکراتی میان مسئولان دو باشگاه برگزار شد؛ جنوا به جذب اسماعیل بن ناصر و فرانچسکو کاپوتو علاقه مند است. مذاکرات برای انتقال بن ناصر خوب پیش رفت و می توان گفت این هافبک الجزایری در آستانه انتقال به بندر جنوا قرار دارد اما کاپوتو ترجیح می دهد به پیشنهاد ساسولو و اسپال رسیدگی کند.

لازم به ذکر است آرسنال می تواند در انتقال بن ناصر به سایر تیم ها دخالت کند. چندین بند به نفع توپچی ها در قرارداد بن ناصر با امپولی وجود دارد. اگر باشگاهی به دنبال جذب بن ناصر باشد، آرسنال می تواند با ارائه پیشنهادی مشابه با همان مبلغ، در اولویت قرار بگیرد. البته خواسته بازیکن نیز اهمیت دارد. درصورتیکه بن ناصر حاضر به بازگشت به لندن نباشد، آرسنال 30% از فروش او به تیمی دیگر بهره خواهد برد. مثلا اگر پیشنهاد جنوا برای جذب بن ناصر 10 میلیون یورو باشد، آرسنال می تواند با ارائه همین مبلغ، این هافبک را به ترکیبش برگرداند. اگر بن ناصر راضی به این انتقال نباشد، آنگاه توپچی ها از رفتن او به جنوا، 3 میلیون یورو کسب می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن