به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما در واکنش به انتشار خبر عزل علی فروغی از مدیریت شبکه سه سیما، در رشته توییتی نوشت: «‏نمی دونم این آقا مازیار ناظمی عزیز ما تازگی ها خبرهاش رو از کجا میاره دیگه نزدیک سیزده بدر هم نیست که بگیم دروغ سیزده است؟! علی آقای فروغی الحمدالله داره با موفقیت پیش میره و سرجاش هست آقا شهاب اسفندیاری هم داره با تمام تلاشش در دانشگاه صدا و سیما کار می کنه.

‏در ضمن آقا مازیار بهتر میدونه که بعد از افتضاح ‎فینال حذفی که به اذعان خیلی از کارشناسان با تدبیر مدیریت رسانه ملی و پیگیری های مدیر جوان این شبکه جمع شد.‏ سه‌شنبه هم با پیگیری‌های ویژه علی فروغی، بین‌الملل صداوسیما و دیگر تلاش‌های دیپلماتیک بود که بازی ایران و کره جنوبی مستقیم پخش شد و به اصطلاح ما خبری‌ها شبکه سه‌ای‌ها گل دیگری برای دستگاه ورزش کشور زدند.

کره جنوبی با پررویی گفته بود چون ایران تحریم هست تصاویر رو مستقیم نمیده. ‏اما آخر سر مجبور شد از سه راه مجزا تصاویر رو بده، در همه این‌ها نقش شبکه سه و مدیر جوان و موفقش برجسته است گرچه هیچ مدیری هم بی عیب نیست.»

عصبانیت مدیر روابط عمومی صداوسیما از انتشار خبر حذف علی‌فروغی

عصر امروز مازیار ناظمی با انتشار یک توییت به شهاب اسفندیاری بابت جایگزینی علی فروغی در شبکه سه تبریک گفته بود. توییتی که خیلی زود با تکذیب شهاب اسفندیاری همراه شد. البته پیش از اینها خبرگزاری صداوسیما با انتشار پیامی از سوی مرتضی میرباقری معاونت سینما خبر حذف علی فروغی را منتشر کرده بود.