جاعل عناوین دولتی در البرز دستگیر شد


رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری می کرد دراین استان...

جاعل عناوین دولتی در البرز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری می کرد دراین استان خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر غصب عناوین دولتی و اقدام به دریافت مبالغی در ازای یافتن شغل پردرآمد و دریافت معافیت پزشکی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مالباخته کارمند آموزش و پرورش است که در مدرسه ای که مشغول کار بوده و با اولیاء یکی از دانش آموزان آشنا و آن فرد با معرفی خود به عنوان یکی از افراد صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی و جلب اعتماد شاکی با این ادعا که قادر به گرفتن معافیت سربازی برای فرزندش است از او و یکی از همکارانش مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال دریافت و متواری شده است.

نادربیگی اضافه کرد: با بررسی سوابق این متهم مشخص شد نامبرده دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری بوده که باتحقیقات فنی و اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در کرج شناسایی و باهماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ماموران، به جرم خود مبنی بر غصب عناوین دولتی و کلاهبرداری از ۲ نفر به مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: مردم در صورت مواجه با افرادی که با سوء استفاده از عناوین دولتی و نظامی قصد دریافت مبالغ هنگفت از آنها را دارند بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403