معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: در تعریف بسته‌های جدید اشتغالی، اشتغالزایی و صیانت از نیروی کار به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی منصوری ، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از طرح‌های اشتغالی بهره مند از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان اردبیل بازدید به عمل آورد.

وی که در این روزها به اردبیل سفرکرده است در حاشیه بازدید از طرح های اشتغالی موصوف خاطر نشان کرد: اردبیل یکی از استان‌های موفق و پیشرو در اجرای طرح اشتغال روستایی با تعریف طرح‌های اشتغال‌زای متعدد روستایی است که نتیجه آن با تکمیل و احداث این واحدها در مناطق روستایی نمایان می شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: پیگیری مشکلات طرح‌‌های بهره‌مند از تسهیلات به همراه نظارت یکی از حرکات مثبت این استان در جهت حمایت از طرح‌های اشتغالی است.

لازم به ذکر است که منصوری شامگاه گذشته از ۱۰ واحد اشتغالی بهره مند از تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر به صورت شبانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث و مشکلات این طرح‌ها قرار گرفت.

منصوری در حاشیه بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان " نیر " خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک به صورت ویژه و ملی پیگیری خواهد شد و نتیجه در اسرع وقت به آگاهی عموم مردم به وِزه مردم شریف اردبیل خواهد رسید.

یکی دیگر از برنامه های امروز معاون وزیر کار بازدید ازخط احداث مجتمع مدرن گردشگری و آب درمانی شهرستان اردبیل بود که در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران تصریح کرد: قطعا این مجتمع یکی از طرح‌های موفق اشتغال روستایی سطح کشور بعد از احداث و راه اندازی در استان اردبیل و البته در سطح ملی خواهد بود.
وی اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی و شروع به کار این پروژه ها بخشی از تقاضای کارجویان مرتفع شود و بتوانیم به این واسطه بر معضل بی کاری غلبه کنیم.