حرکت عجیب مادر دی لیخت ؛ انتقال گزینه بارسا به پاریسن ژرمن؟!


در حالی که هنوز وضعیت آینده ماتیاس دی لیخت مشخص نیست، نشریه تلگراف هلند خبر از حضور مادر و نامزد این بازیکن در پاریس داد. نوشته حرکت عجیب مادر دی لیخت ؛ انتقال گزینه بارسا به پاریسن ژرمن؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حرکت عجیب مادر دی لیخت ؛ انتقال گزینه بارسا به پاریسن ژرمن؟!

ادعای نشریه هلندی: مادر دی لیخت و جست و جوی خانه در پاریس!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۰
حرکت عجیب مادر دی لیخت ؛ انتقال گزینه بارسا به پاریسن ژرمن؟!

در حالی که هنوز وضعیت آینده ماتیاس دی لیخت مشخص نیست، نشریه تلگراف هلند خبر از حضور مادر و نامزد این بازیکن در پاریس داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماتیاس دی لیخت ، کاپیتان جوان باشگاه آژاکس فصل بعد در تیمی دیگر به میدان خواهد رفت. از میان تمام گزینه ها تنها بارسلونا و پی اس جی برای جذب این بازیکن شانس دارند و گفته می شود که باشگاه پاریسی گوی سبقت را از بارسا ربوده است.

روز گذشته رسانه های معتبر اروپایی ادعا کردند که مینو رایولا، مدیر برنامه های دی لیخت در شهر پاریس حضور دارد تا با سران پی اس جی برای انتقال این بازیکن مذاکره کند اما ایجنت ایتالیایی تمام این ادعاها را رد کرد.

در همین رابطه امروز نشریه دی تلگراف هلند خبر داد که هفته گذشته و زمانی که دی لیخت با تیم ملی هلند در پرتغال(برای لیگ ملت های اروپا) حضور داشت، مادر او و نامزدش در پاریس بودند و در ماشینی با شیشه های دودی، به نقاط مختلف رفته اند تا یک منزل مناسب را برای اقامت پیدا کنند.

هرچند دی لیخت دو روز پیش گفت که فعلا تصمیمی برای آینده خود نگرفته اما شواهد از این قرارند که او در نهایت راهی پی اس جی خواهد شد و حتی از هفته گذشته عمارت محل اقامت خود را نیز مشخص کرده است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر