چند نظامی سعودی در جنوب غرب عربستان کشته شدند


چند نظامی سعودی در جنوب غرب عربستان کشته شدند

چند نظامی سعودی در جنوب غرب عربستان کشته شدند

دو عملیات ارتش یمن در جبهه «جازان» در جنوب عربستان سعودی، به کشته شدن چند سعودی و شبه‌نظامیان وابسته به عربستان منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی یمنی به شبکه المسیره این کشور اعلام کرد که چند نظامی سعودی در جنوب کشورشان در درگیری با نیروهای یمنی کشته شدند.

المسیره گزارش کرد که «شماری از سربازان سعودی در یک کمین حساب شده متعلق به یگان مهندسی ارتش یمن در منطقه جازان (جیزان) در جنوب غرب عربستان سعودی کشته شدند».

طبق این گزارش، علاوه بر سربازان سعودی، تعدادی از شبه‌نظامیان به خدمت گرفته عربستان سعودی نیز در دو عملیات که در جبهه جازان اجرا شد، کشته شدند.

این عملیات در نزدیکی کوه «تویلق» انجام شده است. به تعداد دقیق کشته‌ها اشاره نشده است.

روز گذشته نیز یگان تک‌تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پانزده نفر از نیروهای ائتلاف سعودی را که دو نفرشان سرباز سعودی بودند در دو جبهه جازان و نجران از پای در آورده‌ بودند.

روز گذشته ارتش یمن با شلیک یک فروند موشک که آن را «موشک کروز هدایت‌شونده» توصیف کرد، فرودگاه أبها در منطقه عسیر در شمال منطقه جیزان را هدف قرار داده بود. در این حمله که عربستان سعودی به آن اذعان کرد، برج مراقبت فرودگاه کاملا تخریب و امور فرودگاه متوقف شد.

انتهای پیام/ص

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در