زمان برگزاری دومین جایزه کتاب سال کردستان اعلام شد


زمان برگزاری دومین جایزه کتاب سال کردستان اعلام شد

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز 19 و 20 تیر ماه 98 را زمان برگزاری دومین جایزه کتاب سال کردستان اعلام کرد و گفت: این جایزه ادبی با حضور ادیبان و نویسندگان در سقز برگزار می‌شود.

زمان برگزاری دومین جایزه کتاب سال کردستان اعلام شد

به گزارش ایکنا از کردستان، هیوا حاجی‌محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز امروز، 23 خردادماه در جمع خبرنگارانرسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: بعد از اعلام فراخوان این جایزه ادبی تا پایان مهلت ارسال آثار، در مجموع ۴۰۹ کتاب به دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال کردستان واصل شد.
وی با تأکید بر ضرورت ایده آفرینی و خلاقیت در حوزه نشر مکتوب افزود: در این جایزه فرهنگی آثار فاخر نویسندگان کردستانی که توسط ناشران داخل استان به چاپ رسیده باشد، داوری و از آثار برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر می‌شود.
حاجی‌محمدی بیان کرد: آثار رسیده در ۱۲ بخش توسط ۲۴ داور، داوری می شود و در هر بخش یک یا دو اثر انتخاب می‌شود و ۲۴ اثر جایزه خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: دومین دوره جایزه کتاب سال کردستان با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران استان فرهنگی کردستان و حفظ و ارتقای هویت فرهنگی برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز اعلام کرد: این جایزه به آثار برتر در حوزه‌های دین و فلسفه، حقوق و سیاست، تاریخ، ادبیات، جامعه‌شناسی، هنر و معماری، زبانشناسی، جغرافیا و حوزه کودک و نوجوان تعلق خواهد گرفت.
وی یادآور شد: دومین جایزه کتاب سال استان کوردستان، ۱۹ و ۲۰ تیرماه با حضور ۱۰۰ مهمان خارج از شهرستان در سقز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا