کمک به شناور‌های حادثه دیده در دریای عمان


تیم‌های امداد هوایی و دریایی نیروی دریایی ارتش با حضور به موقع، اقدامات لازم برای کمک به شناور‌های حادثه دیده در دریای عمان را بعمل آوردند

کمک به شناور‌های حادثه دیده در دریای عمانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ پس از اعلام مرکز تجسس و نجات استان هرمزگان با نیروی دریایی ارتش و درخواست این مرکز مبنی بر امدادرسانی به شناور‌های حادثه دیده در دریای عمان، منطقه یکم این نیرو با دریافت اخبار تکمیلی و موقعیت تقریبی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات گشت و شناسایی هوایی، موقعیت شناور‌های حادثه دیده را دریافت و تیم‌های امداد هوایی و دریایی را به محل حادثه اعزام کرد.
تیم‌های امداد و نجات هوایی و دریایی نیروی دریایی ارتش متشکل از یک فروند شناور و یک فروند بالگرد با حضور به موقع، اقدامات لازم برای کمک به شناور‌های حادثه دیده در دریای عمان را بعمل آوردند.
بر اساس این گزارش، با توجه به فاصله شناور‌ها از ساحل ایران، یک شناور غیر ایرانی نزدیک به محل حادثه قبل از سایر نیرو‌های امدادی در محل حضور یافته و پس از دریافت خدمه شناور اول، آن‌ها را به کشتی‌های امداد و نجات ایرانی تحویل داد که ملیت آن‌ها در حال بررسی است.
گفتنی است، چگونگی حادثه و ابعاد آن توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی است، اما اخبار غیرموثق حاکی از وقوع حریق بر روی عرشه شناور‌ها داشته و ظاهراً هر دو شناور حامل میعانات گازی بوده اند.
شایان ذکر است، نیروی دریایی ارتش، همواره نهایت تلاش خود را برای امداد بشردوستانه فارغ از ملیت نفرات مستقر در شناور‌ها و مالکیت شناور‌ها و محموله به کار خواهد بست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور